Business Finland: Digital Branding -valmennus

Tapahtuman tiedot

Business Finlandin Experience Commerce -ohjelma järjestää Digital Branding -valmennuksen, johon myös tekstiili- ja muotialan yritykset ovat tervetulleita. 

Aika: keskiviikko 16.9.2020 klo 9.00–13.00
Paikka: Tilaisuus järjestetään webcasting-lähetyksenä.
Ilmoittaudu: https://www.lyyti.fi/reg/Experience_Commerce_Digital_Branding_valmennus_8364/fi

Miten brändi pärjää digitalisaation syövereissä? Mitkä ovat brändin rakennuksen keinot D2C markkinassa? Miten osallistaa asiakkaita, aktivoida vaikuttajia, luoda yhteisöjä sekä käydä vuoropuhelua kustannustehokkaasti ympäri maailmaa? Päivän kuuma puheenaihe: vastuullisuus, mitä kaikkea se oikeasti on ja miten se tulisi ottaa huomioon?

Päivän ohjelma:

09.00 Tervetuloa & ohjelman kuulumiset, Experience Commerce -tiimi
09.10 Miten brändi pärjää digitalisaation syövereissä? Markkinointiguru Eka Ruola
10.00 Digital Branding & Digital Commerce – havaintoja rajapinnan ytimestä, Mika Niemi & Leevi Parsama, Experience Commerce
10.30 Tauko

Kolme tositarinaa toteutuksesta:
10.45 Uudella brändillä vakiintuneille maailman markkinoille – Kyrön tarina, Miika Lipiäinen, toimitusjohtaja, Kyrö Distillery Company
11.15 Globaali brändin luonti yhteisön ja sisältömarkkinoinnin keinoin, Marko Manninen, myynti- ja markkinointijohtaja, Acon
11.45 Tie toiseen suuntaan: brändin rakentajasta verkkokauppiaaksi, Jaakko Veijola, toimitusjohtaja, Nakuna Helsinki
12.15 Vastuullinen liiketoiminta – tärkeä osa kaikkien yritysten brändiä, Katariina Koistinen, tutkijatohtori, Turun Kauppakorkeakoulu
12.45 Yhteenveto päivästä & tulevat tapahtumat, Experience Commerce -tiimi
13.00 Launch Day päättyy

Tutustu Experience Commerce -ohjelmaan Business Finlandin sivuilla

Tallenteita aiemmista Business Finlandin Experience Commerce -ohjelman webinaareista:

20.8. järjestettiin keskustelutilaisuus Tullin kanssa tulossa olevista merkittävistä tulli-ilmoitusmuutoksista. Tallenteen tilaisuudesta löydät täältä: https://youtu.be/VKmTjswFabo
Katso ainakin tilaisuuden alussa oleva asiantuntijan esitys tulevien muutosten aikatauluista.

25.8. oli Teknologiasta tehoa kaupankäyntiin -webinaari. Tilaisuudessa Frosmon, Custobarin, Sniffien, Witviewn ja NordicID:n asiantuntijat esittelivät keinoja kehittää digitaalisen kaupan myyntiä ja asiakaskokemusta.
Tilaisuuden tallenne löytyy täältä: https://youtu.be/VBsIDoOKFS4.
Tämän tilaisuuden puhujien esitykset ovat myös vapaasti ladattavissa, ne löytyvät täältä: https://drive.google.com/drive/folders/19fVzFrWSi_3NkoQ6hn3ZNkJJu2kuCSJ4?usp=sharing