Digimyynnin monet keinot

Mitä digitaalisia myyntikanavia muotialan yritysten kannattaisi hyödyntää? Mitä ottaa huomioon, jos haluaa lähteä myymään Amazonissa? Miksi kannattaisi harkita omien tuotteiden myyntiä second hand -kumppanin kanssa? Muun muassa näihin kysymyksiin etsimme vastauksia digitaaliseen myyntiin keskittyvässä tilaisuudessamme.
  • Ajankohta: 17.09.2024 09:00-11:30
  • Ilmoittautuminen päättyy: 15.09.2024 23:59
Ilmoittaudu
  • Paikka: TEOLLISUUSKESKUS / TEAMS
  • Osoitetiedot: ETELÄRANTA 10, 00130 HELSINKI
  • Maa: Suomi

Tietoa tapahtumasta

Digitaalista myyntiä voi tehdä yrityksen omien kanavien lisäksi myös digitaalisilla markkinapaikoilla, kuten Amazonissa tai Zalandolla. Myynnin tekemisen tapoja on myös perinteisen verkkokaupan ohella monia: eri kanavien hyödyntäminen uudella tavalla, uudenlaisten ostokokemusten tarjoaminen, second hand -palveluiden ja alustojen hyödyntäminen ja niin edelleen. Tervetuloa kuuntelemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja niin markkinapaikkojen hyödyntämisestä kuin digitaalisen myynnin uusista keinoista ja konsepteista. Tilaisuudessa kuulemme puheenvuorot digitaalisen myynnin gurulta Leevi Parsamalta, Dash Retailin Amazon-konkarilta Markus Varsikolta ja maailmaa valloittavan second hand -jälleenmyyntipalvelun Ninyesin Mikko Siukosaarelta. Lisäksi kuulemme markkinapaikoilla toimimisesta myös vaatebrändin näkökulmasta, kun Makian tiimistä tullaan avaamaan heidän yhteistyötään Zalandon ja Booztin kanssa.

Suosittelemme saapumaan tilaisuuteen paikan päälle keskustelemaan aiheesta asiantuntijoiden ja muiden kuulijoiden kanssa, mutta halutessasi voit kuunnella tilaisuutta myös Teamsin välityksellä.

Tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tilaisuutta.

Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi

Koulutus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU.