UUSI AJANKOHTA! Koulutus: Digitaalinen kauppa, osa 3 (myös etänä)

Tapahtuman tiedot

Digitaalisen kaupan murros tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia kaikille yrityksille, kokoon ja toimialaan katsomatta – maailma on oikeasti jokaisen yrityksen markkina. Digitaalisen kaupan koulutussarjan tavoitteena on innostaa koulutukseen osallistuvia henkilöitä ja yrityksiä verkkokaupan mahdollisuuksiin sekä tarjota heille konkreettisia eväitä verkkoliiketoiminnan käynnistämiseen ja kehittämiseen.

Suomen Tekstiili & Muoti ry järjestää jäsenyrityksilleen räätälöidyn digitaalisen kaupan koulutussarjan. Koulutusmateriaali on laadittu tekstiili- ja muotialan näkökulma huomioiden ja se sisältää runsaasti alan case-esimerkkejä. Kouluttajana toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tunnetaan kotimaisen verkkokaupan vahvana vaikuttajana. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 500 suomalaista verkkokauppaa, joten hän tuntee kotimarkkinan läpikotaisin. Lisäksi hän on tutustunut verkkokauppamarkkinaan USA:ssa, Kiinassa, Venäjällä sekä eri puolilla Eurooppaa.

Rakenteeltaan koulutus on kokonaisuus, jonka osat kytkeytyvät edelliseen osaan. Koulutuksen ensimmäinen osa antaa pohjan koko koulutussarjalle, ja siinä keskitytään markkinamuutoksen ymmärtämiseen, strategisiin asioihin ja oman menestyskonseptin luontiin. Toisen osan keskiössä ovat asiakasymmärrys, markkinointi ja myynti. Kolmannessa osassa käydään läpi operatiivisia asioita eli tuotteet, sisällöt, teknologia sekä tilaus-toimitusprosessi. Suositus on, että samat henkilöt osallistuvat kaikkiin kolmeen osaan. Osallistua voi myös yksittäiseen osaan, mutta on hyvä muistaa, että koko sarja perustuu ensimmäisen osan oppeihin.

Maanantai 11.11.2019, klo 10-15 (korvaa alkuperäisen ajankohdan 14.11.)
Osa 3: Tuotteet, tuotetieto, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi

  • Verkkokaupan rakenne
  • Tuotteiden perustaminen ja valikoiman hallinta
  • Tuotetieto ja muut sisällöt
  • Löydettävyys kuntoon
  • Verkkokauppaohjelmistot, mikä sopii kenellekin
  • Tärkeimmät lisäarvotyökalut
  • Analytiikka – tiedolla johtaminen tuo aina tuloksia
  • Asiakaspalvelun neljä roolia
  • Tilaus-toimitus-prosessi
  • Logistiikka ja maksutavat

Paikka: Helsingin keskusta (tarkka paikka ilmoitetaan osallistujille vahvistusviestissä)
Osallistumismaksu: Koulutukset ovat Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenille maksuttomia. Koulutuspäivinä käydään omakustanteisella lounaalla.
Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen on päättynyt. Huomaathan, että paikkoja on rajoitetusti ja osallistua voivat vain ST&M:n jäsenyritykset, enintään kaksi osallistujaa/yritys. Koulutussarjan jokaiseen osaan tulee ilmoittautua erikseen.

Alle 48 tuntia ennen koulutusta peruutetuista ilmoittautumisista perimme 50 euron no show -maksun kulujen kattamiseksi.

Etäosallistuminen: Koulutussarjaan on mahdollista osallistua etänä Skype for Businessin välityksellä. Koska koulutussarja on vuorovaikutteinen, suosittelemme tätä mahdollisuutta vain niille, jotka eivät pääse itse fyysisesti paikalle. Ilmoittauduthan etäosallistumiseen tästä linkistä, josta voit ilmoittautua kaikkiin kolmeen osaan.
Saat Skype-kokouksen ohjeet ja linkin muutama päivä ennen tilaisuuksia.

Lisätietoja: Anne Ruokamo