EK:n TKI-tiistai: T&K-työstä tukea kuluttajabrändin kasvuun ja kansainvälistymiseen
Elinkeinoelämän keskusliiton webinaarisarja kannustaa esimerkein pohtimaan tutkimuksen ja innovaatioiden merkitystä liiketoiminnan kasvulle. TKI-toiminta on kasvun lähde hyvin monenlaisille yrityksille. Sarjan neljännessä osassa tarkastellaan TKI-työn luonnetta kuluttajabrändiliiketoiminnassa.
- Ajankohta: 10.12.2024 08:00-09:00
- Ilmoittautuminen alkaa: 19.11.2024 12:00
- Ilmoittautuminen päättyy: 09.12.2024 15:00
- Paikka: Verkossa, Teams
- Maa: Suomi
Tietoa tapahtumasta
Mitä tarkoittaa TKI-työ kuluttajabrändin kehittämisessä? Miten T&K-työn voi valjastaa kuluttajabrändin kasvun ja kansainvälistymisen ajuriksi? EK:n TKI-webinaarissa kuulet myös vinkkejä, miten julkinen rahoitus taipuu brändien kehittämiseen ja yritysten kasvun tueksi.
Webinaari on tarkoitettu EK:n ja Suomen Tekstiili & Muodin jäsenyrityksille.
Ohjelma
Tervetuloa
Riikka Heikinheimo, johtaja, EK
Avaussanat: TKI tukemaan kasvua
Jyri Häkämies, toimitusjohtaja, EK
Case Reima: Kuluttajabrändin ytimen merkitys kansainvälistymisessä
Heikki Lempinen, toimitusjohtaja, Reima Europe Oy
Case VIBAe: TKI-rahoitus nuoren kasvavan kuluttajabrändiyrityksen tukena
Kalle Gummerus, toimitusjohtaja, perustaja, VIBAe, Oy
Taipuuko Business Finlandin rahoitus kuluttajabrändin kehittämiseen ja kansainvälistämiseen?
Eeva Salminen, Senior Director, Health & Consumer Business, Business Finland
Yhteenveto
Marja-Liisa Niinikoski, toimitusjohtaja, Suomen Tekstiili & Muoti ry
Lopetus
Riikka Heikinheimo, johtaja, EK
Muita tulevia tapahtumia
-
Jäsentapahtumat
Liiton sääntömääräinen syyskokous
-
Jäsentapahtumat
Vientiverkoston tapaaminen
-
Jäsentapahtumat, Vastuullisuus
Vastuullisuusverkoston tapaaminen