EK:n TKI-tiistai: T&K-työstä tukea kuluttajabrändin kasvuun ja kansainvälistymiseen

Elinkeinoelämän keskusliiton webinaarisarja kannustaa esimerkein pohtimaan tutkimuksen ja innovaatioiden merkitystä liiketoiminnan kasvulle. TKI-toiminta on kasvun lähde hyvin monenlaisille yrityksille. Sarjan neljännessä osassa tarkastellaan TKI-työn luonnetta kuluttajabrändiliiketoiminnassa.
  • Ajankohta: 10.12.2024 08:00-09:00
  • Ilmoittautuminen alkaa: 19.11.2024 12:00
  • Ilmoittautuminen päättyy: 09.12.2024 15:00
Ilmoittaudu
  • Paikka: Verkossa, Teams
  • Maa: Suomi

Tietoa tapahtumasta

Mitä tarkoittaa TKI-työ kuluttajabrändin kehittämisessä? Miten T&K-työn voi valjastaa kuluttajabrändin kasvun ja kansainvälistymisen ajuriksi? EK:n TKI-webinaarissa kuulet myös vinkkejä, miten julkinen rahoitus taipuu brändien kehittämiseen ja yritysten kasvun tueksi.

Webinaari on tarkoitettu EK:n ja Suomen Tekstiili & Muodin jäsenyrityksille.

Ohjelma

Tervetuloa
Riikka Heikinheimo, johtaja, EK 

Avaussanat: TKI tukemaan kasvua
Jyri Häkämies, toimitusjohtaja, EK 

Case Reima: Kuluttajabrändin ytimen merkitys kansainvälistymisessä
Heikki Lempinen, toimitusjohtaja, Reima Europe Oy 

Case VIBAe: TKI-rahoitus nuoren kasvavan kuluttajabrändiyrityksen tukena
Kalle Gummerus, toimitusjohtaja, perustaja, VIBAe, Oy

Taipuuko Business Finlandin rahoitus kuluttajabrändin kehittämiseen ja kansainvälistämiseen?
Eeva Salminen, Senior Director, Health & Consumer Business, Business Finland 

Yhteenveto
Marja-Liisa Niinikoski, toimitusjohtaja, Suomen Tekstiili & Muoti ry

Lopetus
Riikka Heikinheimo, johtaja, EK

Muita tulevia tapahtumia

Kaikki tapahtumat