Erottuvan brändin ja konseptin rakentaminen tekstiili- ja muotialalla -koulutus, osa 2

Ilman erottuvaa brändiä ja timantiksi hiottua konseptia on helppo hukkua massaan. Tule mukaan tekstiili- ja muotialalle räätälöityyn koulutukseen, josta saat tietoa ja työkaluja asiakaslähtöisen brändin ja konseptin rakentamiseen!
  • Ajankohta: 27.09.2022 09:00-12:00
  • Ilmoittautuminen alkaa: 24.08.2022 12:04
  • Ilmoittautuminen päättyy: 24.09.2022 09:00
Ilmoittaudu
  • Paikka: Helsingin keskusta ja Teams
  • Osoitetiedot: Helsinki ja Online

Tietoa tapahtumasta

Helsingissä ja Tukholmassa toimivalla business designtoimisto Kuudennella on pitkä kokemus menestyvien brändien ja konseptien rakentamisesta niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Pureudumme Kuudennen kanssa brändien ja konseptien lisäksi asiakasymmärrykseen ja kansainvälistymiseen. Brändin ja konseptin rakentamista käydään vaihe vaiheelta läpi Kuudennen käyttämän mallin mukaisesti. Osallistujat pääsevät työstämään koulutuksen sisältöjä oman yrityksen/brändin näkökulmasta. Kouluttajat tutustuvat osallistujien yrityksiin etukäteen, joten voit samalla saada palautetta ja vinkkejä omaan työhösi! Koulutus sisältää kaksi lähikoulutusta, jotka järjestetään Helsingin keskustassa:


1. päivä, Erottuva brändi ja konsepti – tiistai 20.9. klo 9–12

  • Miksi erottuva brändi ja konsepti ovat kaupallisen menestyksen kannalta olennaisia? 
  • Asiakasymmärryksen rooli erottuvan brändin ja konseptin rakentamisessa
  • Käytännönläheisiä työkaluja asiakaslähtöisen brändin ja konseptin rakentamiseen
  • Runsaasti esimerkkejä meiltä ja maailmalta
2. päivä: Kansainvälistyminen – tiistai 27.9. klo 9–12 

  • Mitä kansainvälistyvän brändin tulee huomioida?
  • Miten vahvistaa asiakas- ja markkinaymmärrystä kansainvälisillä markkinoilla?
  • Mitä ovat kansainvälistymisen yleisimmät sudenkuopat?
  • Runsaasti esimerkkejä meiltä ja maailmalta

Koulutuksen toteutuksesta vastaa Suomen Tekstiili & Muoti ry:n palveluyhtiö yhteistyössä business design-toimisto Kuudennen kanssa. Kouluttajina toimivat Jari Danielsson (1. osa, 20.9.) sekä Michael Biaudet ja Sofia Stenfors (2. osa, 27.9.). 


Jari Danielssonilla
 on yli 20 vuoden kokemus menestyvien brändien sekä liiketoiminta-, tuote- ja palvelukonseptien rakentamisessa niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Hän on yksi Kuudennen perustajista ja toimii yrityksen toimitus- ja strategiajohtajana. 


Michael Biaudet
 toimii Kuudennen Ruotsin toimiston maajohtajana ja strategina. Hänellä on pitkä kokemus brändien rakentamisesta kansainvälisille markkinoille. Hänellä on myös vahva intohimo muotiin ja hän on ollut eri tehtävissä tekstiili- ja muotialalla – purjeiden valmistuksesta, vastuullisten lastenvaate brändikonseptin luomiseen. 


Sofia Stenfors
 toimii brändikonsulttina Kuudennen Tukholman tiimissä ja hänellä on kokemusta kansainvälisten brändien ja visuaalisten ilmeiden rakentamisesta lukuisille asiakkaille. Muoti ja tekstiilit ovat myös aina olleet lähellä sydäntä ja hän on ollut mukana luomassa yhdistystä nimeltään Fashion Community Helsinki, jonka idea on nostaa esille suomalaista muodin osaamista Suomessa ja maailmalla.

Koulutuksen hinta 

Kaksiosaisen koulutuksen hinta on Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenyritysten edustajille 400 €/hlö ja muille 600 €/hlö. Hintoihin lisätään alv. 24 %


Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu kaksiosaiseen koulutukseen 
tämän linkin kautta 
viimeistään 31.8.2022. Ilmoittautuminen on sitova ja osallistumismaksu laskutetaan etukäteen. Mikäli ohjelman toteutusajankohtaa joudutaan siirtämään ylivoimaisen esteen, kuten sairastumisen vuoksi, on osallistujilla oikeus saada osallistumismaksu hyvitettyä, mikäli uusi ajankohta ei sovi ilmoittautuneelle.

Mikäli haluat osallistua koulutukseen etänä, kerrothan tästä Anne Ruokamolle (anne.ruokamo(at)stjm.fi) ilmoittauduttuasi. Etäosallistumisen hinta on sama kuin läsnäosallistumisen. 


Lisätietoja: 

Anne Ruokamo 

anne.ruokamo(at)stjm.fi