Julkaisutilaisuus: Käsikirja digitaalisen strategian päivittämiseen

Onko yrityksesi suunnitelmissa uuden teknologian kättöönotto, verkkokaupan kehittäminen tai pohditteko, miten dataa voisi hyödyntää entistä paremmin? Yksittäisten digikokeilujen sijaan yritykselle kannattaa rakentaa digistrategia, joka keskittyy siihen miten teknologiaa hyödynnetään yrityksen liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi. Mutta miten toimiva digistrategia luodaan? Tervetuloa digistrategian päivittämisen -käsikirjan julkistustilaisuuteen kuulemaan!
  • Ajankohta: 25.09.2024 09:00-10:30
  • Ilmoittautuminen päättyy: 23.09.2024 23:59
Ilmoittaudu
  • Paikka: Teollisuuskeskus / Teams
  • Osoitetiedot: ETELÄRANTA 10, 00130 HELSINKI

Tietoa tapahtumasta

Kuinka lähteä kehittämään tai rakentamaan digistrategiaa? Tervetuloa digitaalisen strategian päivittämiseen liittyvän käsikirjan julkaisutilaisuuteen kuulemaan julkaisun tärkeimmät opit muotialan yrityksille!

Knowit Insight toteuttaa STJM:n toimeksiannosta muotialan yrityksille suunnatun käsikirjan digitaalisen strategian päivittämiseen. Käsikirjassa esitellään ohjeita ja suosituksia digitaalisen strategian päivitykseen muotialan yritykselle ja esitellään Digitaalinen murros muotialalla -hankkeessa toteutettujen, digistrategian päivittämiseen liittyvien pilottihankkeiden oppeja ja tuloksia.

Julkistustilaisuudessa käsikirjan tekijät Riikka Pasanen ja Elsa Nurmi avaavat julkaisun tärkeimpiä suosituksia ja vastaavat yleisökysymyksiin.

Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi

Käsikirja ja tilaisuus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU.