Koulutus: Brändimarkkinointi digitaalisissa kanavissa

Tule koulutukseemme oppimaan brändin kehittämisestä ja brändimarkkinoinnista erityisesti digitaalisissa kanavissa.
  • Ajankohta: 29.01.2025 09:00-11:30
  • Ilmoittautuminen päättyy: 27.01.2025 23:59
Ilmoittaudu
  • Paikka: TEOLLISUUSKESKUS / TEAMS
  • Osoitetiedot: ETELÄRANTA 10, 00130 HELSINKI
  • Maa: Suomi

Tietoa tapahtumasta

Brändi on yksi tärkeimmistä kilpailutekijöistä ja sen merkitys on korostunut erityisesti muoti- ja vaatealalla. Vahvat brändit usein menestyvät myös heikommassa taloudellisessa tilanteessa. Mutta miten kehittää brändiä alati laajentuvassa ja pirstaloituneessa digitaalisessa toimintaympäristössä? Tässä koulutuksessa käsitellään sitä, miten brändiä voidaan hyödyntää osana vaatealan yrityksen liiketoimintaa, mitä peruspalikoita brändin rakennukseen liittyy ja millaisin eri keinoin brändimarkkinointia voi tehdä erityisesti digitaalisissa kanavissa.

Koulutuksessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Mikä on brändi ja miten sitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan kiihdyttäjänä?
  • Brändin rakennuksen peruspalikat
  • Digikanaviin keskittyviä brändimarkkinoinnin käytäntöjä

Suosittelemme saapumaan tilaisuuteen paikan päälle keskustelemaan aiheesta asiantuntijoiden ja muiden kuulijoiden kanssa, mutta halutessasi voit kuunnella tilaisuutta myös Teamsin välityksellä.

Kouluttajana tilaisuudessa toimii Vapa Median Essi Raivio, jolla on kymmenen vuoden kokemus markkinoinnista ja pitkäjänteisestä brändinrakennuksesta erityisesti digikanavissa. Uransa Essi aloitti kotimaisen asustebrändin markkinoinnin parissa, jonne jalkinemuotoilun opinnoista hankittu osaaminen ja estetiikan viehätys hänet vei. Siitä asti Essi on ollut mukana kehittämässä laaja-alaisesti brändien markkinointia ja sosiaalisen median presenssejä. Viimeiset vuodet hän on työskennellyt Suomen tunnetuimpien brändien kanssa.

Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi

Koulutus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU.