Koulutus: Myynnin kasvattaminen B2B-verkkokaupan avulla
Miten rakentaa ja optimoida menestyvä B2B-verkkokauppa? Tule koulutukseen kuulemaan B2B-myynnin kasvattamisesta verkkokaupan avulla.
- Ajankohta: 01.04.2025 09:00-11:30
- Ilmoittautuminen päättyy: 31.03.2025 09:00
- Paikka: TEOLLISUUSKESKUS / TEAMS
- Osoitetiedot: ETELÄRANTA 10, 00130 HELSINKI
- Maa: Suomi
Tietoa tapahtumasta
B2B-verkkokauppa on hyvä tapa kasvattaa myyntiä, mutta mitä tulisi ottaa huomioon uutta B2B-verkkokauppaa rakennettaessa tai vanhaa kehitettäessä? Tule STJM:n koulutukseen oppimaan myynnin kasvattamisesta B2B-verkkokaupan avulla. Kouluttajina tilaisuudessa toimivat monikanavaisen liiketoiminnan kehittämiseen keskittyneen Brancoyn Samuli Ala-Kasari ja Arttu Hietala, jotka ovat työskennelleet myös useiden vaatealan yritysten kanssa. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille tekstiili- ja muotialan toimijoille.
Koulutuksen agenda:
1. Johdanto B2B-verkkokauppaan
- B2B-verkkokaupan erityispiirteet: Mitä eroa on B2C- ja B2B-verkkokaupalla?
- Trendit muoti- ja vaatealalla: Miten B2B-verkkokauppa tukee alan brändien kasvua?
- Esimerkkejä: Onnistuneita B2B-verkkokauppoja muotialalta. Brancoy: (Kaiko, Original Story, Billebeino)
- Perustoiminnallisuudet ja myynnin edistäminen B2B-verkkokaupassa
- Tukitoiminnot B2B-myynnille
- Tilausten hallinta
- Maksutavat ja laskutusratkaisut
2. B2B-verkkokaupan rakentaminen
- Rakenne ja design
- Tuotekatalogien hallinta
- Asiakaskokemus B2B:ssä
3. Integraatiot ja tehokkuuden lisääminen
- Tärkeimmät integraatiot (varastonhallintajärjestelmät, CRM, logistiikka- ja toimitusratkaisut, taloushallinto)
- Automaatio ja tehokkuus
4. Myynnin kasvattaminen ja optimointi
- Markkinointi ja asiakkuuksien hallinta
- Datan hyödyntäminen
Tervetuloa mukaan!
Ajankohta: 01.04.2025 klo 9-11.30.
Paikka: Hybridi-koulutus Teollisuuskeskuksessa ja Teamsissa. Linkki toimitetaan ilmoittautuneille ennen tilaisuutta.
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan yllä olevasta ilmoittaudu-painikkeesta viimeistään ma 31.03. klo 09:00.
Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi
Koulutus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama – NextGenerationEU.
Muita tulevia tapahtumia
-
Avoimet tapahtumat
Webinaari: Vauhtia verkkokauppaan – kuinka kasvatat myyntiä verkkokaupalla ja tekoälyllä?
-
Avoimet tapahtumat
Webinaari: Tekstiilikuitujen maailma tänään – mitä jokaisen tulisi tietää tekstiilikuiduista
-
Avoimet tapahtumat
Webinar: 3D in product development