Markkinoinnin ja brändäyksen aamupäivä, osa 3

Tapahtuman tiedot

Miksi konseptointi ja brändäys on tärkeää? Mikä on brändin merkitys muussa kuin kuluttajakaupassa? Mitä vastuullisuudella erottautuminen tänä päivänä vaatii? Kuinka kehität yrityksen myyntityötä?

Tekstiili- ja muotialan kovassa kansainvälisessä kilpailussa taitava konseptointi ja pitkäjänteinen brändityö ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Yhä useammin yritys edustaa jotain arvoja ja yritystä edustaa kasvollinen johtaja. Alalla ei pärjää ilman aktiivista myyntityötä, ja siihen moni kaipaa käytännönläheistä opastusta. Suomen Tekstiili & Muoti ry järjestää brändäyksestä ja markkinoinnista koulutussarjan, jossa huomioidaan myös vastuullisuus osana nykyaikaista brändiä.

6.6.2019 Osa 3: Myynti ja markkinointi (näkyvyys ja sosiaalinen media)
Koulutussarjan kolmannessa osassa keskitymme näkyvyyden lisäämisen sekä myyntiin ja markkinointiin some-maailmassa. Markkinoinnin ammattilaiset jakavat parhaat oppinsa siitä, miten pienelläkin budjetilla brändi saadaan lentoon ja kuluttajat valjastettua sen puolestapuhujiksi. Alustamassa vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija PING Helsinki ja Nanso sekä Notes on a life -blogista tunnettu Stella Harasek!

OHJELMA

8.30 Aamukahvia ja pientä purtavaa tarjolla

9.00 Tervetuloa

9.05 Miten lisätä liiketoimintaa vaikuttajamarkkinoinnilla?
Inna-Pirjetta Lahti, PING Helsinki

10.30 Tauko

10.50 ”Mummomerkistä” tuli muodikas vaikuttajamarkkinoinnin avulla
Liisa Idänpään-Heikkilä, Nanso

11.20 Some-vaikuttajan parhaat vinkit
Stella Harasek, Notes on a life

11.50 Yhteenveto

12.00 Tilaisuus päättyy

Ajankohta: osa 3, 6.6.2019 klo 9.00-12.00
Paikka: Helsingin keskusta (tarkka paikka ilmoitetaan osallistujille)
Osallistumismaksu: Koulutukset ovat Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenille maksuttomia. Muille koulutuksen hinta on 200 euroa/koulutus tai 500 euroa/koulutussarjan kaikki kolme osaa.
Ilmoittautuminen: Tilaisuus on täynnä. Voit kysyä peruutuspaikkoja Anne Ruokamolta.

Paikkoja on rajoitetusti, enintään 3 osallistujaa per yritys. Paikkojen mahdollisesti täyttyessä etusijalla ovat Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenyritysten edustajat.
Huom! Alle 24 tuntia ennen koulutusta peruutetuista ilmoittautumisista perimme 50 euron no show -maksun kulujen kattamiseksi.

Lisätietoja: Anne Ruokamo