Miksi ja miten ottaa 3D käyttöön? Osa 2

Miltä yrityksenne 3D-strategian tulisi näyttää ja mitä 3D:n käyttöönotto vaatii? Tule 3D-koulutukseen kuulemaan lisää aiheesta ja pohtimaan, miksi ja miten 3D:stä saadaan paras hyöty irti!
  • Ajankohta: 29.02.2024 09:30-16:30
  • Ilmoittautuminen päättyy: 27.02.2024 23:59
Ilmoittaudu
  • Paikka: Verkossa
  • Maa: Suomi

Tietoa tapahtumasta

Tässä  3D-suunnittelun käyttöönottoon valmistavassa, kaksiosaisessa koulutuksessa saat käytännönläheistä opastusta 3D:n perusasioihin ja onnistuneeseen implementointiin. Koulutuksessa annetaan esimerkkejä ja neuvoja siihen, kuinka teidän yrityksenne voisi hyödyntää 3D:tä ja uudistaa liiketoimintaansa säästämällä merkittävästi aikaa, parantamalla asiakas- ja työntekijäkokemusta sekä lopulta kasvattaa tulosta. Koulutuksessa esitellään case-esimerkkejä 3D:n käyttöönotosta eri brändeille sekä rohkaistaan pohtimaan oikeita kysymyksiä ja tekemään oikeanlaisia päätöksiä.

Koulutuksen toisessa osassa syvennetään ymmärrystä 3D:n mahdollisuuksista ja keskitytään siihen, miltä 3D-strategian tulisi näyttää oman yrityksen tavoitteet ja edellytykset huomioiden. Tilaisuudessa myös demonstroidaan eri ohjelmistojen hyödyntämistä.  Koulutus järjestetään maksuttomana webinaarina englanniksi.

Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • 3D:n hyödyntämisen nykytila alalla
  • Digitaaliset tekstiilit
  • 3D:n mahdollisuudet eri käyttötarkoituksissa
  • Miten 3D liittyy digitaaliseen tuotepassiin?
  • Ohjelmistojen esittely ja niiden käytön demonstrointi

Koulutus on ensisijaisesti suunnattu vaatealan yrityksille, jotka vastaavat tuotteidensa suunnittelusta tai voivat vaikuttaa siihen. Tilaisuus on hyödyllinen erityisesti yrityksen johdossa toimiville, digitalisaatioon tai suunnitteluun liittyvissä toiminnoissa työskenteleville, mutta koska 3D-prosessi vaatii koko yrityksen tukea, niin rohkaisemme myös muissa rooleissa toimivia osallistumaan. Koulutussarjassa tullaan myöhemmin keskittymään 3D:hen myös suunnittelutiimin, myynnin, markkinoinnin ja verkkokaupan näkökulmasta.

Kouluttajana toimii Jon Amund Søfferud, joka vastaa teknisen osaamisen kehittämisestä Manufacture Oslossa, joka on erikoistunut auttamaan yrityksiä erityisesti suunnitteluun ja valmistukseen liittyvien prosessien kehittämisessä. Jon Amund on työskennellyt lukuisten alan brändien (mm. Helly Hansen, Soyaaulait ja Haik) kanssa. Viime vuosina hän on työskennellyt suunnittelun opettajana ESMOD Oslossa and OsloMet:ssa. Jon Amundilla on vuosien kokemus CLO3D-kurssien ja yrittäjyyskurssien järjestämisestä vaatealan yrityksille, kuten Holzweiler, Kari Traa, Daelhi ja Johaug.

Koulutuksen ensimmäinen osa järjestetään lähitilaisuutena 26.1. Huom! Parhaan hyödyn saamiseksi suosittelemme osallistumaan molempiin koulutuksiin, mutta voit halutessasi osallistua vain toiseen.

Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi

Koulutus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU.   

Muita tulevia tapahtumia

Kaikki tapahtumat