Monikanavaisen liiketoiminnan ABC

Miten varmistaa saumaton asiakaspolku eri kanavien välillä? Mietityttääkö eri kanavien rooli ja merkitys? Monikanavaisen liiketoiminnan koulutuksessamme käsitellään digitaalisten ja fyysisten kanavien keskinäistä suhdetta ja annetaan vinkkejä monikanavaisen myynnin johtamiseen
  • Ajankohta: 25.10.2024 09:00-12:00
  • Ilmoittautuminen päättyy: 23.10.2024 23:59
Ilmoittaudu
  • Paikka: TEOLLISUUSKESKUS / TEAMS
  • Osoitetiedot: ETELÄRANTA 10, 00130 HELSINKI
  • Maa: Suomi

Tietoa tapahtumasta

Digitaalisten kanavien määrä ja merkitys on viime vuosina kasvanut, mutta samalla myös fyysisten kohtaamispisteiden merkitys säilyy. Koulutuksessa etsimme vastauksia muun muassa siihen, miten hallita asiakaskokemusta ja myyntiä eri kanavissa, mihin kanaviin panostaa ja miten hyödyntää dataa monikanavaisen myynnin kehittämiseen. Kouluttajina tilaisuudessa toimivat monikanavaisen liiketoiminnan kehittämiseen keskittyneen Brancoyn Arttu Hietala ja Juho Neuvonen, jotka ovat työskennelleet myös useiden vaatealan yritysten kanssa.

Koulutuksessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Mitä ja miksi monikanavaista myyntiä kannattaa tehdä ja konseptoida
  • Miten monikavaista myyntiä johdetaan ja kasvatetaan eri kanavien kesken
  • Miten datalla ohjataan tekemistä

Suosittelemme saapumaan tilaisuuteen paikan päälle keskustelemaan aiheesta asiantuntijoiden ja muiden kuulijoiden kanssa, mutta halutessasi voit kuunnella tilaisuutta myös Teamsin välityksellä.

Lisätietoja:
Aleksandra Prami, aleksandra.prami(at)stjm.fi

Koulutus toteutetaan osana Suomen Tekstiili & Muoti ry:n digitalisaatiohanketta, joka on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU.