Vientiwebinaarisarja, osa 3: Partnerin valinta ja myyntikanavien johtaminen

Tapahtuman tiedot

Miten löytää ja valita markkinat, mitä markkinoille menon strategioita on ja kuinka johtaa myyntikanavia? Vientiwebinaarisarjassamme saat vastauksia näihin aiheisiin ja pääset myös esittämään omia kysymyksiä.

Webinaarisarjan kolmannen osan aiheena on myyntikanavien johtaminen. Aamupäivän keskeisenä teemana on se, että hyvät myyntitulokset myytäessä erilaisten välikäsien kautta eivät yleensä perustu vain siihen, että löydämme hyvän kumppanin. Kuulet miksi kanavakonsepti kannattaa olla mietittynä loppuun asti. Asiantuntijapuheenvuoroissa kirkastuu myös yrityksen oma vastuu ja rooli.

Tähän osaan on myös varattu aikaa osallistujien omille kysymyksille ja sparrailulle. Esittelemme myös mahdollisuuden yrityskohtaisiin vientiklinikoihin. Ilmoittaudu heti mukaan, sillä tämä on erinomainen tilaisuus saada vastauksia ja vinkkejä kokeneilta kansainvälistymiskonsulteilta!

Voit tuoda myös omia kysymyksiäsi käsittelyyn joko ilmoittautumisen yhteydessä tai webinaarin aikana. Käytännön kokemuksia jakavat Palava Globalin perustaja Salla Hänninen ja Asian Insiders -verkoston perustaja Jari Hietala. Lue lisää asiantuntijoista alta!

Huomaa myös sarjan aiemmat osat, joihin kaikkiin ilmoittaudutaan erikseen:

Voit osallistua vain yhteen tai kahteen osaan, mutta suosittelemme koko sarjaan osallistumista.

Ajankohta: Keskiviikko 20.1.2021 klo 9.00-10.30
Ilmoittautuminen: Tiistaihin 19.1.2021 mennessä tästä linkistä

Ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa osallistumislinkin webinaaria edeltävänä päivänä. Huom! Webinaarisarja on suunnattu ainoastaan Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenyrityksille. 

Vientiwebinaarisarjan vetäjät:

Salla Hänninen on kansainvälistämistoimisto Palava Globalin perustaja ja toimitusjohtaja, jonka missio on pelastaa suomalainen hyvinvointivaltio viennin avulla. Erityisen tärkeää Sallalle on huolehtia siitä, että pienempien kasvuyritysten resurssit kansainvälistymiseen käytetään mahdollisimman tehokkaasti, sekä siitä, että huipputuotteen lisäksi yrityksillä on maailmanvalloitukseen myös voittava strategia. Vaikka Palava Globalin slogan on ”Kaikkialle paitsi Pohjois-Koreaan”, henkilökohtaisesti Salla on erityisesti viehättynyt englanninkielisestä maailmasta – seuraavaksi muuttokuorma lähtee Irlantiin.

Jari Hietala on Hongkongissa toimivan konsulttiyritys Asia Sales Channels Ltd:n sekä sen ”sisarorganisaatio” Asian Insidersin perustaja ja partneri. Jari on toiminut sekä yritysjohtajana että liikkeenjohdon konsulttina useammassa maassa Euroopassa ja Aasiassa jo vuodesta 1990 lähtien ja ollut auttamassa satoja suomalaisia yrityksiä menestykseen maailman markkinoilla. Jari on erikoistunut kehittämään myyntiä varsinkin erilaisten jakelijoiden, agenttien tai muiden ulkopuolisten myyntikanavien kautta ja noussut tässä teemassa yhdeksi Suomen johtavista asiantuntijoista.

Lisätietoja Anne Ruokamolta.