Viestintäverkosto: strategisesti somessa – mitä, miksi ja miten?

Tapahtuman tiedot

Viestintäverkoston joulukuun tapaamisessa pureudumme sosiaaliseen mediaan: miten toimia somessa strategisesti ja suunnitelmallisesti, löytää aitoa vuorovaikutusta ja sitouttaa asiakkaita? Mistä löytyvät ne omannäköiset sisällöt ja resurssit niiden toteuttamiseen?

Alustajana toimii Mira Oiva Differolta.

Alustus vastaa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä on social selling – miksi siitä pöhistään?
  • Mitä hyötyä somessa vaikuttamisesta on – itsellesi, yrityksellesi ja asiakkaallesi? Kenelle sitä tehdään?
  • Miten voit itse vaikuttaa verkossa: mikä on sinun supervoimasi ja miten se valjastetaan someen? Mitkä ovat tavoitteesi?
    • Konkreettisia esimerkkejä, jotka voit kopioida käyttöösi jo vaikka seuraavana päivänä
    • Harjoituksia, joiden avulla teet omasta verkossa vaikuttamisestasi tavoitteellista ja pääset alkuun

Valmennuksen jälkeen sinulla on:

  • Tieto ja teemat mistä itse verkossa puhut ja kirjoitat
  • Ymmärrys miten verkon avulla voit auttaa asiakasta luoksenne
  • Näkemyksellisyyttä verkkovaikuttamisen mahdollisuuksiin
  • Toivottavasti hymy huulillasi ja intoa siirtyä strategiseen someen

Tapahtuma on suunnattu jäsenyritysten edustajille. Tapahtuman paikka on Eteläranta 10:n 2. kerroksen neuvottelukeskus.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset viestintäverkostoon: Mari Kamaja

Huom: Uusi rahoitusopas julkistetaan samana päivänä, alkaen kello 13. Tervetuloa molempiin tilaisuuksiin!