Webinaari: Kuvan voima ja visuaalisuuden merkitys tekstiili- ja muotialalla

Tapahtuman tiedot

Mikä on kuvan voima ja kuinka iso merkitys visuaalisuudella on tekstiili- ja muotialalla? Miten visiot voidaan toteuttaa ja hyvät suunnitelmat puetaan toteutettaviksi toimeksiannoiksi?

Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenyrityksille suunnattu webinaari jatkaa suosittua markkinoinnin ja brändäyksen koulutussarjaa.

OHJELMA

Tervetuloa 
Anne Ruokamo, Suomen Tekstiili & Muoti ry

Kuvan voima osana markkinointia     
Janne Hänninen, Agency Leroy

Agency Leroyn perustajajäsen, luova suunnittelija Janne Hänninen alustaa käytännön esimerkkien kautta kuvan voimasta ja visuaalisuuden merkityksestä markkinointiviestinnässä. Näemme onnistuneita toteutuksia ja innostavia uudelleensyntymisiä kuvallisesta maailmasta sekä esimerkkejä visuaalisesta uudistumisesta. Kuulemme myös, kuinka visiot voidaan toteuttaa käytännössä.

Tilaajan näkökulma kuviin ja visuaalisuuteen
Jarkko Kallio, FRENN

Designin ja lifestylen moniottelija Jarkko Kallio tuo webinaariin tilaajan näkökulman. Jarkko on työskennellyt ennen FRENN-brändin perustamista pitkään Finlaysonilla ja tehnyt Helorinne & Kallio -muotoilutoimistossaan toimeksiantoja muun muassa Pukkilalle. Hän on työskennellyt valokuvaajien, stylistien ja muiden alan ammattilaisten kanssa ja jakaa parhaat vinkkinsä siitä, miten idea puetaan sanoiksi ja toimeksiannoissa saa sitä, mitä tilaa.

Lopussa on aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Ajankohta: Torstai 27.8.2020 klo 13-14.30
Sijainti: Webinaariin ilmoittautuneet saavat osallistumislinkin 1-2 päivää ennen tilaisuutta. Webinaarit tallennetaan tilaisuuden jälkeen myös Suomen Tekstiili & Muoti ry:n Extranetiin.
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu viimeistään 24.8.2020 tästä linkistä.
Lisätiedot: Anne Ruokamo