Fablehti.fi on tekstiili- ja muotialan uusi ratkaisukeskeinen media

Suomen Tekstiili & Muoti ry:n julkaisema Fab-lehti ilmestyy nyt myös kuukausittain päivittyvänä verkkomediana.

Uusi Fablehti.fi haluaa tarjota ratkaisuja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se innostaa näkemään mahdollisuuksia ja tarttumaan niihin sekä vauhdittamaan alan kasvua ja muutoksia.

”Tekstiili- ja muotialalla tapahtuu nyt paljon, ja alalla on valtavasti mahdollisuuksia. Esimerkiksi kiertotalous ja uudet innovaatiot kehittyvät vauhdilla. Viennin kehitys ja kansainvälistyminen puolestaan avaavat yrityksille merkittäviä kasvun mahdollisuuksia. Haluamme olla vauhdittamassa keskustelua ja alan kehittymistä”, kertoo Suomen Tekstiili & Muoti ry:n toimitusjohtaja Anna-Kaisa Auvinen.

”Samalla haluamme myös nostaa esiin koko toimialaa sekä upeita yrityksiä ja ihmisiä niiden takana. Nämä tarinat ja näkökulmat ansaitsevat tulla kerrotuiksi”, hän jatkaa.

Fab-lehti on Suomen Tekstiili & Muoti ry:n laadukas aikakauslehti, joka keskittyy tekstiili- ja muotialaan laajasti ja erityisesti bisnesnäkökulmasta. Lehdestä on ilmestynyt tähän mennessä kolme painettua numeroa. Viimeisin numero jaettiin Kauppalehti Option yhteydessä, eli se tavoitti yli 130 000 lukijaa.

Painettu lehti jatkaa edelleen verkkomedian rinnalla. Säännöllisesti päivittyvä verkkomedia mahdollistaa entistä paremmin ajankohtaisiin keskusteluaiheisiin ja uusimpiin kehityskulkuihin tarttumisen sekä laajemman tavoittavuuden.

Verkkomedian ensimmäinen numero julkistettiin 28.11.2018 Tekstiilin ja muodin päivässä. Ensimmäisessä numerossa muun muassa 26 tekstiili- ja muotialan vaikuttajaa kertoo, mitä muutoksia tekstiili- ja muotiala tarvitsee.

Reiman toimitusjohtaja puolestaan Elina Björklund kertoo, miten hän on kuudessa vuodessa tuplannut yrityksen liikevaihdon ja kasvattanut vientiä niin, että jo yli 80 prosenttia myynnistä tulee Suomen ulkopuolelta.

Fablehti.fi-sivulta voi tilata itselleen Fab-viisaudet, eli kerran kuussa sähköpostiin tulevan päivityksen siitä, mitä kannattaa tietää.

Tutustu Fablehti.fi-verkkomediaan

Lue aiemmat Fab-lehdet verkossa