menu

Brändikoordinaattori

L-Fashion Group on yli satavuotias lahtelainen perheyritys, jonka tunnettuja tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Luhta, Rukka, Icepeak, Torstai ja Ril’s. Valikoimiin kuuluvat niin sporttiset ja monikäyttöiset kaupunkivaatteet kuin tyylikkäät ulkoilu- ja lasketteluasutkin.

Luhta Sportswear Company on Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Konserni työllistää noin 1300 henkilöä ja tekee noin 200 miljoonan euron liikevaihdon. Konsernin merkit Icepeak, Luhta, Rukka, Torstai, Ril’s ja Your FACE tunnetaan korkealaatuisista tuotteistaan. Yrityksen tuotteita viedään yli 50 maahan. Vähittäiskauppaketjut Aleksi 13, Your FACE, Ril’s, Luhta Brand Store, Luhta Outlet ja uusi Luhta Outdoor Store kattavat myymäläverkostoillaan koko maan. Päämarkkina-alueita ovat kotimaan lisäksi Keski-Eurooppa, Ranska, Hollanti ja Italia. Vuonna 1907 perustetun sukuomisteisen yrityksen pääkonttori sijaitsee Lahden Renkomäessä.

Haemme pääkonttorillemme Lahteen

BRÄNDIKOORDINAATTORIA KONSERNIN TUOTEKEHITYS- JA MARKKINOINTITIIMIIN

Sykkiikö sydämesi urheilumarkkinoinnille? Nyt on ainutlaatuinen tilaisuus päästä työskentelemään suomalaisten urheilu- ja ulkoilubrändien parissa kansainvälisessä ympäristössä Luhta Sportswear Companylla!

Brändikoordinaattorin vastuualueisiin kuuluvat tunnettujen ja arvostettujen Rukka ja Icepeak -brändien tukkumarkkinoinnin sisältökokonaisuuksien suunnittelu, tuotanto ja toteutus. Toimit kansainvälisessä asiakasrajapinnassa varmistaen sesonkikohtaiset markkinointisuunnitelmat, kampanjoiden läpiviennin ja jalkautuksen asiakkaiden myymäläpinnassa sekä digitaalisissa kanavissa. Ylläpidät asiakassuhteita markkinoinnin näkökulmasta ja vahvistat brändin näkyvyyden kehittymistä eri asiakkuuksissa. Tavoitteenasi on kehittää brändin tunnettuutta ja tukea liiketoiminnan kehittymistä eri markkina-alueilla.

Brändikoordinaattorina työskentelet tiiviisti brändien tuotekehityksessä sekä markkinointi- ja digitiimissä parhaimman lopputuloksen saavuttamiseksi. Ymmärrät tuotekehityksen, tukkuliiketoiminnan ja brändien tavoitteiden linkittymisen, joita tuet markkinointiviestinnän keinoin. Saat tukea markkinointi- ja digitiimin asiantuntijoilta kampanjoiden toteutukseen ja kehitykseen. Tässä monipuolisessa työnkuvassa tarvitsen vahvaa projektihallintakykyä, jonka avulla pystyt hallitsemaan vuosi- ja sesonkisuunnittelun eri asiakkuuksien kanssa.

Mitä odotamme sinulta?

– tehtävään soveltuvaa markkinoinnin, viestinnän tai mediapuolen tutkintoa
– muutaman vuoden kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
– vahvaa englannin ja suomen kielen taitoa
– brändimarkkinoinnin ja tukkuympäristön ymmärrystä
– tiimihenkistä ja itseohjautuvaa asennetta
– graafisen suunnittelun ohjelmistojen hallinta katsotaan eduksi
– still ja liikkuvan kuvan tuottaminen katsotaan eduksi

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn kansainvälisessä ympäristössä osana innovatiivista tuotekehitystä ja sekä energistä markkinointi- ja digitiimiä. Positiivinen asenne ja avoimuus ovat työskentelymme kulmakiviä. Pääset tutustumaan kansainväliseen markkinointiin monipuolisessa talossa ja ympäristössä. Meillä saat mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa ammatillisesti!

Kiinnostuitko tehtävästä, oletko etsimämme henkilö?

Jos näet itsesi osana tiimiämme, lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.2.2023. Tarkoituksenamme on edetä rekrytoinnissa mahdollisimman nopeasti ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointijohtaja Kia Luhtanen numerosta 044 722 3496

Keskiviikko 25.01 klo 13–14
Keskiviikko 01.02. klo 13–14

  • Paikkakunta: Lahti
  • Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
  • Työn kesto: Vakituinen
  • Haku päättyy: 12.2.2023

Kysy lisätietoja

Kia Luhtanen
044 722 3496
kia.luhtanen@luhta.fi

Hae työpaikkaa

Jaa työpaikka

Kaikki avoimet työpaikat