Fablehti.fi: 5 x verkkokaupan menestyksen avaimet

Listasimme verkkokaupan viisi tärkeintä menestystekijää. Katso Fablehti.fi:stä myös onnistuneet suomalaiset case-esimerkit.

Fab

Fab on Suomen Tekstiili & Muoti ry:n julkaisema tekstiili- ja muotialaan keskittyvä lehti.

Fablehti.fi on kuukausittain päivittyvä ratkaisukeskeinen verkkomedia.

Painettu Fab-lehti ilmestyy 1-2 kertaa vuodessa. Seuraava numero ilmestyy 9.5.2019.

Verkkokaupoista 90 prosenttia perustetaan väärin. Tätä mieltä on digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama.

”Moni firma sortuu siihen, että verkkokaupasta tulee it-projekti ja sitä suunnitellaan tekniikka edellä. Kaiken pitäisi lähteä siitä, mitä tuotteita myydään, ja sen jälkeen löytää vastaus siihen, miksi asiakkaat ostaisivat meiltä”, Parsama sanoo.

Parsama listasi Fabin pyynnöstä viisi menestystekijää, jotka jokaisella verkkokauppiaalla pitäisi olla hallussa – myi sitten omalla alustalla, suurissa verkkokaupoissa tai molemmissa.

Lue Leevi Parsaman vinkit verkkokauppiaalle Fablehti.fi:n uudesta numerosta!

Helmikuun Fabissa myös:


Sastan tie erämaasta parrasvaloihin


Näin vaateyritys voi vaikuttaa ihmisoikeuksien toteutumiseen


Näistä asioista bisnesenkeli kiinnostuu


4 x sporttivaatteiden uudet ominaisuudet


Business Finlandin ohjelmiin tarvitaan pitkäjänteisyyttä