I Love Me -messuilla suomalaista muotia ja tyylivinkkejä kuluttajille

Lokakuun lopulla järjestetyillä I Love Me -messuilla oli ensi kertaa suomalaisiin brändeihin keskittyvä Finnish Fashion -alue.

Muoti, kauneus ja hyvinvointi kiinnostivat, sillä I Love Me -messuviikonlopun aikana kävijöitä oli peräti 58 000. I Love Me -messut järjestettiin Helsingin Messukeskuksessa 20.-22.10.2017.

Suomen Tekstiili & Muoti oli yhteistyökumppanina suomalaiseen muotiin keskittyneellä Finnish Fashion -alueella.


Oma tyyli ja pukeutumisen ilo –keskustelussa Suomen Tekstiili & Muoti ry:n toimitusjohtaja Anna-Kaisa Auvinen, muotisuunnittelija Teemu Muurimäki, Nanson pääsuunnittelija Noora Niinikoski ja Tyyliä metsästämässä -blogin Veera Korhonen.

M.A.S.I. Company osallistui messuille Very Nice -farkkubrändillään. M.A.S.I.n toimitusjohtaja Anu Koskimäki oli tyytyväinen messujen antiin.

”Tärkein anti meille oli brändin esille tuominen ja tunnetuksi tekeminen. Muotinäytöksessä mukana olo oli meille tärkeää ja antoi hyvää näkyvyyttä. Näytös oli hyvin toteutettu,” Anu Koskimäki kertoo.

”Saimme paljon arvokasta palautetta suoraan asiakkailta tuotteistamme ja brändistä. Saimme vahvistusta sille, että teemme oikeita asioita sekä paljon ideoita ja parannusehdotuksia tuotteisiimme ja brändin kehittämiseen liittyen,” hän jatkaa.


Stylisti Sohvi Nymanin Olet ihana -muuttumisleikissä Sanna.

Suomen Tekstiili & Muoti ry:n osastolla ja ohjelmalavalla nähtiin viikonlopun aikana stylisti Sohvi Nymanin toteuttamia muuttumisleikkejä sekä ajankohtaisia yrityshaastatteluja. Sohvi Nyman tarjosi tyylivinkkejä kaikille messukävijöille. Henkilökohtainen tyylikonsultaatio olikin osaston suosituin ohjelmanumero, johon jonotettiin.


Stylisti Sohvi Nyman tarjosi messukävijöille jehenkilökohtaisia vinkkejä vartalotyypin mukaiseen pukeutumiseen. 

Lue lisää Sohvin Olet ihana -muuttumisleikistä!

Kuvat: Eino Ansio / ST&M