Naistenvaatteista tunnettu Andiata lanseeraa BtoB-malliston

Naistenvaatteista tunnettu Andiata lanseeraa laadukkaan BtoB-malliston voidakseen palvella asiakkaitaan entistä paremmin ja helpottaakseen siten arjen bisnespukeutumista.

Article image

Uuden BtoB-palvelukonseptin myötä yritysten on mahdollista varata esittelijä omaan toimipisteeseen juuri heille sopivana ajankohtana ja tilatut tuotteet toimitetaan sopimuksen mukaan joko suorana asiakkaalle tai ANDIATA DUE myymälään, jossa voidaan tehdä mahdolliset korjaukset.

“Asiakkaamme ovat naisia, jotka arvostavat laatua, istuvuutta ja naisellisuutta. He eivät juokse orjallisesti trendien perässä, vaan heille on kehittynyt vahva, oma tyyli” Rantanen luonnehtii.

Andiatan tuotteissa yhdistyvät laadukkaat materiaalit, ensiluokkainen tyyli sekä skandinaavinen suunnittelu ja istuvuus kaupallista hintatasoa unohtamatta. Andiata tunnetaan bisnesnaisten vaatteista, kuten jakkupuvuista. Valikoimiin kuuluu kuitenkin myös rennompia työ- ja vapaa-ajan vaatteita, neuleita, toppeja, farkkuja ja mekkoja. Yrityksellä on kaksi omaa myymälää Helsingissä, lisäksi vaatteita myydään Stockmannin shopeissa ja erikoisliikkeissä ympäri Suomen.

Lisätietoja

Andiata Oy

Kuva: Andiata Oy

Andiatan toimitusjohtaja, pääsuunnittelija Tarja Rantanen on palkittu Veuve Clicquot Business Woman Award 2011 -palkinnolla. Yritys on saanut myös Muodin Gloria 1998 ja Kultainen Vaatepuu 2002 -palkinnot.