STJM:n lausunto: Vaikuttajamarkkinoinnin linjauksessa vielä täsmennettävää
Medialle
Etsitkö tietoa tekstiili- ja muotialasta juttua varten? Olemme koostaneet alan perustietoa mediakäyttöön – klikkaa linkistä ja tutustu!
Tietoa medialleAlan kuumimmat puheenaiheet ja kiinnostavimmat kannanotot, ammattilaistemme kynistä.
STJM:n lausunto: Vaikuttajamarkkinoinnin linjauksessa vielä täsmennettävää
Älä osta mitään – tai ainakaan pikamuotia
Täydellisyys piilee yksityiskohdissa
Yleisen tuoteturvallisuusasetuksen (GPSR) soveltaminen alkaa 13.12.2024 – olethan tietoinen uusista vaatimuksista
Suomalainen käyttää tekstiileihin ja muotiin 989 euroa vuodessa – suomibrändien osuus vain 14 prosenttia
Ole suomalaisen muodin tosiystävä – Finn Fashion Friday tuo valoa kansalle 33 brändin voimin
Tuore raportti: Dataekosysteemin rakentuminen voi tuoda lisäarvoa digitaaliselle tuotepassille ja sitä kautta yrityksille
Tekstiilin ja muodin kasvusopimuksen toimeenpano on käynnistynyt – ensimmäiset hankkeet jo vauhdissa
Yrityskysely: Suomalaiset tekstiili- ja muotiyritykset omaksuneet digitaaliset teknologiat hyvin suhteessa eurooppalaisiin
Etsitkö tietoa tekstiili- ja muotialasta juttua varten? Olemme koostaneet alan perustietoa mediakäyttöön – klikkaa linkistä ja tutustu!
Tietoa medialle