STJM:n lausunto: Vaikuttajamarkkinoinnin linjauksessa vielä täsmennettävää

Älä osta mitään – tai ainakaan pikamuotia

Täydellisyys piilee yksityiskohdissa

Yleisen tuoteturvallisuusasetuksen (GPSR) soveltaminen alkaa 13.12.2024 – olethan tietoinen uusista vaatimuksista

Suomalainen käyttää tekstiileihin ja muotiin 989 euroa vuodessa – suomibrändien osuus vain 14 prosenttia

Ole suomalaisen muodin tosiystävä – Finn Fashion Friday tuo valoa kansalle 33 brändin voimin

Tuore raportti: Dataekosysteemin rakentuminen voi tuoda lisäarvoa digitaaliselle tuotepassille ja sitä kautta yrityksille

Tekstiilin ja muodin kasvusopimuksen toimeenpano on käynnistynyt – ensimmäiset hankkeet jo vauhdissa

Yrityskysely: Suomalaiset tekstiili- ja muotiyritykset omaksuneet digitaaliset teknologiat hyvin suhteessa eurooppalaisiin