Digitalisaatiohanke etenee – haemme yhteistyökumppania selvittämään digitalisaation vaikutusta muotialan liiketoimintaan

Tarjouskilpailulla etsitään tekijää tutkimukselle, jonka tavoitteena on tunnistaa muotialan digitalisaatioon vaikuttavia muutostekijöitä ja teknologioita.

Tutkimus on osa liiton käynnistämää digitalisaatiohanketta, jossa pyritään nostamaan suomalaisen muotialan digitalisaatioastetta ja tarjoamaan konkreettisia keinoja yritysten digitalisaatioon liittyviin haasteisiin. Analyysin on tarkoitus myös tarjota suosituksia yrityksille siitä, miten nämä voivat parhaiten vastata muutokseen. Toteutettavaa analyysia on tarkoitus hyödyntää muun muassa myöhemmin tänä vuonna avautuviin yrityspilotteihin, erilaisten koulutusten järjestämiseen sekä liiton uusien, digitalisaatioon liittyvien palvelupakettien muotoiluun.

Tarjouksen jättämisestä kiinnostuneet yritykset voivat pyytää lisätietoja Suomen Tekstiili & Muodin digitalisaatiohankkeen projektipäälliköltä Aleksandra Pramilta sähköpostitse: aleksandra.prami@stjm.fi.

Suomen Tekstiili ja Muoti ry:n digitaalisaatiohanke on Euroopan Unionin rahoittama –  NextGenerationEU. 

 

 

Marja-Liisa Niinikoski

Toimitusjohtaja

+358 40 538 4541
marja-liisa.niinikoski@stjm.fi

Ajankohtaista aiheesta

Digitaalisen strategian käsikirja tekstiili- ja muotialan yrityksille

Oppimatkalla New Yorkissa – digitaalisia innovaatioita ja keskusteluja alan tulevaisuudesta

Uutishuone