Hyvää kesää! Toimistomme on lomalla heinäkuussa

Liiton toimiston henkilökunta on pääsääntöisesti lomalla heinäkuussa. Palaamme jälleen arkeen elokuun alkupuolella.

Kesään lukemista tarjoaa Fablehti.fi-verkkomedia.

Rentouttavaa ja kesäistä heinäkuuta!

Ajankohtaista aiheesta

STJM:n suhdannekysely: Tekstiili- ja muotialalla näkyy merkkejä käänteestä

Kevätseminaarissa kuultiin alan menestystarinoita ja vietiin viestiä päättäjille tuleviin eduskuntavaaleihin

Uutishuone