Tapaa tuottajia Turkista lokakuussa – Istanbul Apparel Conference ja B2B Matchmaking

Lokakuun alussa Turkissa pidettävän Istanbul Apparel Conferencen yhteydessä järjestetään B2B-tapaamisia turkkilaisten valmistajien kanssa. Järjestäjät toivovat paikalle myös suomalaisia ostajia.

Istanbul Apparel Conferencen (5.-6.10.2022) järjestetään nyt jo 15. kerran. Konferenssin otsikko on tänä vuonna Green Revolution eli vihreä vallankumous. Teemoja ovat vastuullisuus ja vastuulliset raaka-aineet, vihreät tehtaat, uusiutuva energia, digitalisaatio, teknologia ja innovaatiot. Konferenssissa puhutaan myös muuttuvista ostokäytännöistä.

Konferenssin ohjelma julkistetaan elo-syyskuun vaihteessa tapahtuman verkkosivuilla. Aiempina vuosina puhujina on ollut alan tunnettujen yritysten (mm. Ermenegildo Zegna, Moncler, J Brand, Li&Fung, Alexander McQueen, Tom Ford International, Adidas, Nike, Polo Ralph Lauren) edustajia. Konferenssin osallistumismaksu on 150 € + alv. (18 %). 

Toisena päivänä (6.10.2022) järjestetään B2B Matchmaking -tapaamisia. Suomalaiset yritykset voivat rekisteröityä B2B Matchmakingiin lähettämällä jutun alta löytyvän excel-lomakkeen Zeren Oraylle (zeren@tgsd.org.tr) ja Selami Kayalle (selami@tgsd.org.tr). He vastaavat myös matchmakingia koskeviin kysymyksiin. Osallistuminen matchmaking-päivään on ostajille maksuton. 

Konferenssin ja B2B-tapahtuman järjestää Turkin vaatevalmistajien liitto TGSD, jonka jäsenet vastaavat yli 60 prosentista Turkin valmisvaateviennistä. 

Lue lisää: 

Istanbul Apparel Conference

Video edellisestä B2B Matchmaking -päivästä  

B2B Matchmaking-lomake

  • Istanbul_Apparel_Conference_Sourcing_Office_Form-1.vnd.ms-excel

    Lataa

Ajankohtaista aiheesta

Suomessa on aika ottaa kuluttajabrändit tosissaan

Tekstiilin ja muodin kasvusopimuksen toimeenpano on käynnistynyt – ensimmäiset hankkeet jo vauhdissa

Uutishuone