Oletko sinä Pomppa-tiimin seuraava jäsen? Etsimme nyt innokasta ja asiakaspalveluhenkistä osaajaa pitämään huolen, että asiakkaamme saavat ensiluokkaista ja arvojemme mukaista palvelua – niin verkossa kuin varastollamme.
Pompan käytännölliset ja kestävät koiranvaatteet ovat olleet osa koiranomistajien seikkailuja jo yli vuosikymmenen ajan. Toimintamme perustana on koiran hyvinvoinnin edistäminen, ehtymätön uteliaisuus ja ilo, toistemme arvostaminen sekä ympäristön kunnioittaminen. Nämä arvot näkyvät kaikessa päätöksenteossamme.
Tänä päivänä tuotteitamme myydään jo lähes 30 maassa. Kahdeksan hengen tiimimme toimii saumattomasti yhdessä ja nyt etsimme joukkoomme uutta huipputyyppiä vastaamaan Pompan verkkokaupan asiakaspalvelusta.
ETSIMME NYT TIIMIIMME VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELIJAA MÄÄRÄAIKAISEEN TYÖSUHTEESEEN
☀️ Omaatko asiakaslähtöisen asenteen sekä erinomaiset viestintätaidot?
💌 Innostutko monikanavaisesta ja kansainvälisestä asiakaspalvelusta?
📦 Onnistuuko sinulta verkkokauppatilausten huolellinen pakkaus ja jouheva toimitus?
🎯 Jos vastasit kyllä, saatamme etsiä juuri sinua!
Haemme nyt innokasta ja asiakaspalveluhenkistä osaajaa Pompan tiimiin. Tehtävässäsi olet keskeisessä roolissa varmistamassa, että asiakkaamme saavat ensiluokkaista ja arvojemme mukaista palvelua niin verkossa kuin varastollamme.
Työpäiväsi koostuvat monipuolisesti erilaisista asiakaspalvelutöistä sekä verkkokauppatilausten käsittelystä. Vastaat asiakkaidemme yhteydenottoihin sähköpostitse, puhelimitse sekä sosiaalisen median kautta niin suomen kuin englannin kielellä. Pidät kirjaa asiakkaiden esittämistä toiveista sekä palautteista ja jaat arvokasta tietoa muun tiimimme käyttöön, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin myös tulevaisuudessa. Lisäksi varmistat, että verkkokauppatilausten toimitus sujuu varastollamme jouhevasti. Käsittelet ja pakkaat tilauksia sekä huolehdit omalta osaltasi varaston siisteydestä ja järjestyksestä.
Työtehtäväsi lyhyesti:
– Palvelet asiakkaita monikanavaisesti ja arvojemme mukaisesti.
– Pidät kirjaa asiakastoiveista ja jaat tietoa avoimesti tiimillemme.
– Käsittelet verkkokauppatilauksia ja pakkaat tuotteita varastollamme.
Odotamme sinulta:
– Kokemusta ja näyttöä erinomaisesta kansainvälisestä asiakaspalvelusta online-kanavissa.
– Vahvaa englannin kielen taitoa, erityisesti kirjallisessa viestinnässä.
– Asiakaslähtöistä ja toimeentarttuvaa asennetta sekä ongelmanratkaisukykyä.
– Järjestelmällisyyttä ja huolellisuutta verkkokauppatilausten käsittelyssä.
– Jaat yrityksen arvot sekä omaat hyvät viestintä- ja tiimityötaidot.
Tarjoamme sinulle:
– Mielenkiintoisen työn jatkuvasti kehittyvässä yrityksessä.
– Innostava ja koiraystävällinen työyhteisö – täällä saa olla oma itsensä.
– Viihtyisät toimitilat Tuusulan Hyrylässä.
– Hyvinvointia tukevat edut, kuten hieronta ja laajennettu työterveyshuolto.
– Palkkaus 2300–2800 €/kk, joka on neuvoteltavissa kokemuksen ja osaamisen mukaan.
– Tehtävä on vanhenpainvapaan sijaisuus, ja määräaikaisuus kestää tammikuuhun 2026 saakka. Työ alkaa elokuussa 2025.
Kiinnostuitko? Hae mukaan! Lähetä CV ja hakemuksesi sekä palkkatoiveesi 6.7.2025 mennessä sähköpostitse osoitteeseen career@pomppa.fi.
Rekrytointi etenee seuraavasti:
– Hakuaika: 16.6.-6.7.2025
– Hakemusten läpikäynti: vko 28
– Haastattelut: vko 28 & 31
– Valinta: heti sopivan henkilön löydyttyä, kuitenkin 31.7. mennessä
Lue meistä lisää: wwww.pomppadogwear.com
Tule mukaan jatkamaan Pompan tarinaa kanssamme – ja pitämään huolta, että jokainen asiakas kohdataan yksilöllisesti ja arvojemme mukaisesti 🐶💌