Alan avoimet työpaikat

Suomen Tekstiili & Muoti julkaisee tällä sivulla jäsenyritystensä avoimia työpaikkoja. Ilmoitukset ovat yritysten omia, ja kyselyt paikoista voi kohdistaa suoraan ilmoittavalle yritykselle. Hakuilmoituksen voi julkaista sivuillamme lähettämällä tiedot viestinta@stjm.fi. Muista liittää mukaan yhteystiedot ja ilmoituksen voimassaoloaika! Tietoja koostetaan myös verkosta.

Delipap: Tuotantotyöntekijä

Delipap on suomalainen perheyritys, joka kehittää, valmistaa, markkinoi ja myy hygieniatuotteita koko perheen tarpeisiin. Delipapille on ensiarvoisen tärkeää työllistää suomalaisia ja tällä hetkellä meillä on työssä noin 70 tuotannon, markkinoinnin ja myynnin ammattilaista. Haluamme tarjota laadukkaita ja ihoystävällisiä hygieniatuotteita, jotka täyttävät meille tärkeät ympäristöarvot. www.delipap.fi

Etsimme Delipapille Tammisaareen työntekijää kasvamaan tuotannon ammattilaiseksi, koneenhoitajan tehtäviin. Tehtävänäsi on valmistavan tuotannon monipuoliset ja määräaikaiset työt. Työtä tehdään tällä hetkellä kahdessa vuorossa, mutta edellytämme tarvittaessa valmiutta myös kolmivuorotyöhön.

Toivottavasti olet tekniset taidot omaava henkilö ja sinulla on aiempaa kokemusta tuotantotyöstä. Hyvät IT-taidot edesauttavat menestymisessä ja oma-aloitteisuus, ongelmanratkaisukyky sekä töiden itsenäinen hoitaminen ovat edellytyksiä työn sisäistämiseen. Lisäksi toivomme hakijalta positiivista asennetta ja tiimityöskentelytaitoja. Työkieli on suomi, englannin kielitaidosta on hyötyä.

Tarjoamme sinulle tärkeää kasvun paikkaa Delipapin tekijöiden joukossa. Yrityksessä noudatetaan Tekstiili ja Muotialan työehtosopimusta ja palkka määräytyy yrityksen politiikan mukaisesti.

Ilmianna itsesi mahdollisimman pian ja nappaa tämä tehtävä! Lisätietoja saat Tammisaaren toimistostamme, puh. 040 3075407 tai sähköpostitse raasepori.eezy@eezy.fi

Yhteystiedot: Nina Hägg p. 040 307 5407 (ark. klo 9-15) tai sähköpostitse raasepori.eezy@eezy.fi
Työpaikan osoite: Teollisuuskatu 9, 10600 TAMMISAARI
Työn luonne: vuokratyöpaikka
Toimeksiantaja: Delipap Oy
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Työaika: 2-vuorotyö, 8 h/vuoro
Työn kesto: 3 – 6 kk, Sopimuksen mukaan
Haku päättyy: 15.12.2021 klo 23:59
Hakulomakkeen WWW-osoite: https://eezy.fi/tyopaikat/249383677

__

Delipap on suomalainen perheyritys, joka kehittää, valmistaa, markkinoi ja myy hygieniatuotteita koko perheen tarpeisiin. Delipapille on ensiarvoisen tärkeää työllistää suomalaisia ja tällä hetkellä meillä on työssä noin 70 tuotannon, markkinoinnin ja myynnin ammattilaista. Haluamme tarjota laadukkaita ja ihoystävällisiä hygieniatuotteita, jotka täyttävät meille tärkeät ympäristöarvot. www.delipap.fi

Finnsvala: Monivaiheompelija

Haemme asiakkaallemme Finnsvala Oy:lle monivaiheompelijoita Kärsämäelle.

Finnsvala Oy on kasvava, korkealaatuisiin alus- ja väliasuihin erikoistunut valmistaja, jolla on 65-vuotinen historia laadun tekijänä.

Mitä etsimme:

Sinulla on aikaisempaa kokemusta vaatetus- ja tekstiilialalta sekä kokemusta teollisesta ompelusta. Eduksi katsotaan tehtävään soveltuva koulutus. Ompelijan työtehtävässä menestyminen edellyttää hyviä kädentaitoja, tarkkaa ja huolellista työotetta.

Mitä odotamme hakijalta:

– Luotettavuutta
– Sitoutuneisuutta
– Oma-aloitteisuutta
– Tiimityöskentelytaitoja
– Rehtiä ja reipasta asennetta
– Joustavuutta
– Suomen kielen taitoa

Mitä tarjoamme ja palkka:

Tarjoamme toistaiseksi voimassa olevan kokopäiväisen työsuhteen, kilpailukykyisen palkan sekä mukavan työympäristön tuotannon ytimessä. Koulutamme valitun tekijän ompelijan työntehtäviin.

Palkka: TES tai Sopimuksen mukaan.

Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan sopivan työntekijän löydyttyä.

Miten haet työpaikkaa ja hakuaika:

Me Eezyllä haluamme sinut töihin, jätä hakemuksesi tästä linkki / ohessa olevasta hakulinkistä.
Täytä lomakkeen tiedot ja liitä CV:si tai muita dokumentteja lomakkeen pohjalle.

Hakuaika päättyy 19.12.2021.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten jos kiinnostuit paikasta, jätä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä paikka täytetään heti sopivan tekijän löydyttyä!

Rektytoinnin hoitaa Eezy Henkilöstöpalvelut.

Lisätiedot ja yhteystiedot:

Mikäli haluat tiedustella lisää, olethan rohkeasti yhteydessä.

Mika Pinola
Myyntipäällikkö
Eezy Henkilöstöpalvelut
044 778 7426
mika.pinola@eezy.fi

Anne Laitala
044 771 2315
anne.laitala@eezy.fi

Hae työpaikkaa

Globe Hope: Key Account Manager

Haluatko tehdä työtä, jolla on merkitystä? Liity joukkoomme kohti parempaa tulevaisuutta!

Etsimme tiimiimme luovaa Key Account Manageria avaamaan uusia sekä ylläpitämään vanhoja asiakassuhteita.

Globe Hope perustettiin vuonna 2003 Seija Lukkalan ajatuksesta, jossa tekstiilijäte voisi olla ajaton ja kestävä designtuote. Siitä lähtien olemme luoneet jokaisen tuotteen käyttämällä vain olemassa olevia materiaaleja: ylijäämää, jätettä tai kierrätettyä. Tämä on meidän tapamme haastaa muotiala ja sen normit.

Työnantajana olemme reilu ja palkitsemme hyvästä työstä. Globe Hopella pääset työskentelemään vahvan ja tunnetun brändin parissa, johon suhtaudutaan positiivisesti. Siksi meille on tärkeää, että jaat arvomaailmamme.

Työtehtäväsi:

  • Aktiivinen yhteydenpito olemassa oleviin asiakkaisiin sekä uusasiakashankinta
  • Kokonaisvaltaisesti myyntiprosessista vastaaminen, aina leadien keräämisestä tarjousten tekemiseen ja yhteydenpitoon asiakkaiden kanssa
  • Aktiivinen osallistuminen tiimityöskentelyyn Globe Hopella sekä myynnin ja markkinoinnin kehittäminen yhdessä tiimin kanssa

Tehtävässä menestyäksesi toivomme sinulta:

  • Kokemusta tavoitteellisesta B2B myynnistä, useiden vuosien kokemuksen sijaan arvostamme positiivista ja tuloshakuista asennettasi kehittyä myynnin parissa
  • Kiinnostusta kiertotalouden ja tekstiilien parissa työskentelyyn
  • Ymmärrystä digimarkkinoinnin hyödyntämisestä osana myyntityötä
  • Hyvää suomen ja englannin kielen osaamista suullisesti ja kirjallisesti
  • Hyviä IT-taitoja, aikaisempi kokemus CRM:n ja erityisesti Pipedriven käytöstä on eduksesi
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja työskennellä asiakasrajapinnassa sekä osana luovaa tiimiä
  • Kykyä toimia itseohjautuvasti ja paineen alla muuttuvissa tilanteissa
  • Aitoa halua jakaa Globe Hopen arvot: eettisyys, ekologisuus, esteettisyys, vastuullisuus, vaikuttavuus sekä avoimuus
  • Innokkuutta kehittyä tehtävässä ja laajentaa osaamistasi uusissa haasteissa

Me Globe Hopella tarjoamme sinulle:

Paikan motivoituneesta ja kokeneesta tiimistä, jossa työskentelee lisäksesi kolme henkilöä. Pääset osaksi yritystä, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä yrityksen kanssa. Toimistomme sijaitsee Nummelassa ja sinulla on mahdollisuus myös osittaiseen etätyöhön. Tarjoamme sinulle peruspalkan, jonka päälle rakennetaan provisio ja bonusohjelma. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.

“Hope” merkitsee toivoamme paremmasta maailmasta. Sen toteutuminen vaatii kovaa työtä, sitoutumista ja sinnikkyyttä. Mutta me olemme valmiit haasteeseen. Oletko sinä?

Hakeminen:

Hae työpaikkaa 12.12.2021 mennessä lähettämällä hakemuksesi, CV:si ja palkkapyyntösi osoitteeseen jantimm.utecht@globehope.com tai täyttämällä Linkedin hakemuksen profiilistamme. Otathan hakiessasi huomioon työpaikan vaatimukset. Aloitamme haastattelut jo hakuajan aikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydettyä, joten ole nopea.

Lisätiedot:

Työsuhteen muoto: Kokoaikainen, vakituinen

Työpaikan sijainti: Nummela (Osittainen etätyömahdollisuus)

Yrityksen toimiala: Tukku- ja vähittäiskauppa

Kyselyt ja yhteydenotot:

Jan Timm Utecht

p. 050 364 5684

jantimm.utecht@globehope.com

Seija Lukkala

p. 040 507 6778

seija.lukkala@globehope.com

Gugguu: Toimitusketjun controller

Haluatko olla mukana rakentamassa Gugguun kansainvälistä menestystarinaa? Sytytkö asioiden jatkuvasta kehittämisestä ja eteenpäin viemisestä? Saako pieni paine sinut nousemaan uudelle tasolle?

Gugguu on vuonna 2012 perustettu ja nopeasti kasvava sekä kansainvälistyvä lastenvaatebrändi. Gugguu tuottaa laadukkaita ja ekologisia lastenvaatteita 0-12 -vuotiaille lapsille. Gugguulla tehdään töitä intohimosta, ja se näkyy kaikessa tekemisessämme! Tiimimme on hyvin dynaaminen ja olemme ennen kaikkea tekijöitä.

Etsimme tiimiimme

toimitusketjun controlleria

monipuolisiin tekstiilialan hankinta- ja ostotoimiin Pirkkalaan.

Olet hakemamme henkilö jos:

  • Sinulla on kokemusta/koulutusta tekstiilialan osto- ja hankinnan tehtävistä
  • Hallitset isoja tietomassoja ja datakokonaisuuksia
  • Microsoft Office- ohjelmistojen taidot, ennenkaikkea vahva EXCEL- osaaminen
  • Järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja taitoa ymmärtää isoja kokonaisuuksia
  • Hyvä paineensietokyky etkä säikähdä jatkuvaa muutosta
  • Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • Englanninkielen taitoa

Vastuualueellesi kuuluu tilaus- toimitusketjun kokonaisvaltainen hallinta ja kehittäminen uudelle tasolle.

Tehtävässä vastaat mm. isojen tietomassojen käsittelystä ja raportoinnista, tuotenimikkeiden hallinnasta, materiaalivaraston hallinnasta, osto- ja hankintatoimen käytännön työstä, tehdaskontakteista sekä tuotannon suunnittelusta. Myöhemmin mahdollinen toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekti.

Tehtävässä pääset nauttimaan energisestä, intohimoisesta tiimistä, luovasta ympäristöstä ja kauniista vaatteista. Työskentelet tuotannon, suunnittelun ja myynnin rajapinnassa. Gugguun tiimissä pääset nauttimaan myös vastapainona hauskoista hetkistä erilaisten tapahtumien keskellä.

Olet oikea henkilö tiimiimme, mikäli olet oma-aloitteinen; tarkka, järjestelmällinen organisaattori ja kehitystä janoava tiimipelaaja. Pystyt mukautumaan jatkuvaan muutokseen etkä pelkää haasteita. Piirrät isolla pensselillä tulevaisuutta, etkä pelkää ottaa vastuuta.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen kirjallinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen miia.riekki@gugguu.com.

Tehtävä täytetään heti sopivan osaajan löydettyä. Tehtävä alkaa heti tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kk koeaikaa. HUOM! Työtä ei ole mahdollista tehdä etänä.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä, otathan yhteyttä miia.riekki@gugguu.com.

 

Gugguu: Vaatesuunnittelija

Gugguun tiimi etsii vaatesuunnittelijaa Tampereelle!

Haluatko olla mukana rakentamassa Gugguun tulevaisuutta kohti kansainvälistymistä?
Gugguu on vuonna 2012 perustettu ja nopeasti kasvava sekä kansainvälistyvä lastenvaatebrändi. Gugguu tuottaa laadukkaita ja ekologisia lastenvaatteita 0-12 -vuotiaille lapsille. Gugguulla tehdään töitä intohimosta, ja se näkyy kaikessa tekemisessämme! Tiimimme on hyvin dynaaminen ja olemme ennen kaikkea tekijöitä.

Etsimme tiimiimme VAATESUUNNITTELIJAA monipuolisiin tekstiilialan tehtäviin Tampereelle.

Toivomme sinulta:

  • kokemusta ja koulutusta vaatesuunnittelijan tehtävistä
  • kokemusta materiaalihankinnasta sekä vaatetuotannosta
  • Illustrator, InDesign, Photoshop, Microsoft Office- ohjelmistojen taidot
  • Järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja taitoa ymmärtää kokonaisuuksia
  • Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • Englanninkielen taitoa
  • Tekninen ulkoiluvaateosaaminen katsotaan eduksi

Tehtävässä vastaat mm. tuotesuunnittelusta, osto- ja hankintatoimen käytännön työstä, tehdaskontakteista sekä tuotannon suunnittelusta.
Tehtävässä pääset nauttimaan luovasta ympäristöstä, kauniista vaatteista ja inspiroivista mallistoista.

Olet oikea henkilö tiimiimme, mikäli olet luova, idearikas tiimipelaaja. Pystyt mukautumaan jatkuvaan muutokseen, sinulla on hyvä paineensietokyky etkä pelkää haasteita.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen kirjallinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen miia.riekki@gugguu.com.

Tehtävä täytetään heti sopivan osaajan löydettyä. Tehtävä alkaa heti tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kk koeaikaa. HUOM! Työtä ei ole mahdollista tehdä etänä.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä, otathan yhteyttä miia.riekki@gugguu.com.

Husky: Tekstiilityöntekijä

Valmistamme laadukkaita Husky-pipoja tehtaallamme Kemissä. Haemme joukkoomme teollisuusompelijaa/saumaajaa.

Tehtäviisi kuuluu pääasiassa saumaaminen, mutta myös muut tuotannon eri työvaiheet. Sinun ei tarvitse olla ammattilainen, mutta teollisuuskoneiden ja neuletuotteiden tuntemus katsotaan eduksi. Luonteeltasi olet ahkera, oma-aloitteinen ja ripeä.

Noudatamme Tekstiili- ja muotialan työehtosopimusta.

Jos kiinnostuit niin laitathan hakemusta tulemaan. Lisätietoja ja hakemukset: Marjo Kuparinen, p. 0400564700, marjo.kuparinen@husky.fi

Työpaikan osoite: Varikonkatu 13, 94200 KEMI
Palkkaus: Tekstiili- ja muotialan TES
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: 3 – 6 kk, mahdollisuus vakituiseen työsuhteeseen

Image Wear: Myynnillinen asiakaspalvelija

Meillä rekrytään taas lisää työkavereita!

Kiinnostaako niin univormut, jakkupuvut, kokkitakit kuin muutkin vaatteet & päivätyö arkisin B2B-asiakkuuksien ja uusasiakashankinnan parissa?

Etsimme pääkaupunkiseudun tiimiimme myynnillistä asiakaspalvelijaa, jolla on kokemusta tekstiilialasta, esimerkiksi asiakasmallistojen vaatteiden sovituksista ja myymälätyöskentelystä. Tehtäviisi kuuluu myymälätyön lisäksi asiakkaiden sopimusmallistojen sovituksia, tilaustenhallintaa, uusasiakashankintaa sekä erityisesti iloista asiakaspalvelua – niin kasvotusten kuin digikanavissa.

Lisätiedot ja hakemukset: HR@imagewear.fi

Hae nopeasti! Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Infinited Fiber Company: Prosessityöntekijä

Infinited Fiber Company etsii prosessityöntekijöitä työskentelemään ympäristöystävälliseen teknologiaan liittyvässä tuotantotyössä. Infinited Fiber on ottamassa suurta harppausta kohti kaupallisen mittakaavan tuotantoa, ja kaipaa siksi joukkoonsa lisää tuotantotyöntekijöitä erittäin kilpailukykyisellä palkalla. Työsuhde on vakituinen ja työt alkavat heti sopimuksen mukaan.

Työpaikka sijaitsee Espoon Kivenlahdessa ja töitä tehdään vaihtelevasti sekä päivä- että yövuoroissa itsenäisesti ja tiimissä. Työtehtävät toistuvat viikkotasolla eri päiville aikataulutettujen tehtävien mukaan, joten toivomme sinulta valmiutta joustaa työaikojen suhteen.

Tehtävässä pääset osaksi pilotointi- ja kaupallistamisvaiheessa olevaa liiketoimintaa. Työ sisältää monipuolisia kemianteollisuuteen liittyvien prosessien tuotantotöitä, kuten raaka-aineiden liuotusta, kemikaalien sekoitusta, suodattamista, prosessoinnin valvontaa ja prosessilaitteiden pesuja. Valmiit lopputuotteet kuivataan ja pakataan, jonka lisäksi työnkuvaan kuuluu laitteiden huoltoa ja kunnossapitoa. Työ on suurelta osin seisomatyötä.

Hakemallamme henkilöllä on aiempaa työkokemusta prosessi- tai kemianteollisuudesta, eduksi katsomme prosessiteollisuuden ammattitutkinnon tai muun vastaavan tutkinnon. Työskentelytavoiltasi olet reipas, oma-aloitteinen sekä itsenäisessä että tiimityössä pärjäävä työntekijä. Työskentelet vastuullisesti ja huolellisesti sekä opit mielelläsi uutta. Pilotointi- ja kaupallistamisvaiheessa oleva prosessi vaatii kykyä reagoida ja joustaa tilanteiden nopeasti muuttuessa. Prosessin myötä muuttuvassa ympäristössä työskentely vaatii myös hyvää paineensietokykyä.

Työssä menestyksekkäästi pärjääminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa sekä englannin ymmärtämistä. Katsomme eduksi myös kokemuksen trukilla ajamisesta sekä työturvallisuuskortin, sillä turvallinen työskentely teollisuusolosuhteissa on meille tärkeää. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla mukana vaikuttamassa kiertotalouden kehitykseen kasvavassa, kotimaisessa yrityksessä sekä joustavuutta työaikojen suhteen. Kollegoiltasi saat täyden tuen sekä kattavan koulutuksen monipuolisiin ja vaihteleviin työtehtäviin. Työssä noudatetaan tekstiili- ja muotialan toimihenkilöiden TES:ä ja peruspalkka töiden alkaessa on 2500 e/kk + vuorolisät ja sitä tarkennetaan 6kk jälkeen ylöspäin kokemuksen karttuessa.

Kiinnostuitko? Jätäthän hakemuksesi meille pian hakulinkin kautta ja liitä mukaan CV, palkkatoiveesi sekä hakemusteksti. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Rekrytointia hoitaa Barona Teollisuus Oy ja lisätietoja voit tiedustella Baronan Topi Peltoluhta topi.peltoluhta@barona.fi.

Yhteystiedot: Topi Peltoluhta, topi.peltoluhta@barona.fi, p. 050 3546065
Työn luonne: Rekrytointitoimeksianto
Toimeksiantaja: Infinited Fiber Company Oy
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 26.12.2021 klo 23:59
Hakulomakkeen WWW-osoite: https://ura.barona.fi/application/61b0945aea819e00202a0a56

IonCell NewCompany: CEO

The Situation

A true circular economy innovation, the Ioncell® technology, has been under development by Aalto University for nearly ten years. This process could revolutionize both the production of wood into textiles and the recycling of textile waste enabling old textiles to get a new life as high-quality fibers, sustainably and without the use of any harmful chemicals. Due to the soft feel and wet-strength properties of the Ioncell® fibers, they are tenacious and work well in both clothing and technical applications .

The Ioncell® process utilizes a solvent called ionic liquid to dissolve cellulose (developed at the University of Helsinki). In the dissolved state, cellulose can be transformed into beautiful, strong fibers using the dry-jet wet spinning technology. The only chemicals applied are the non-toxic ionic liquid and water. They are both re-circulated in the process in a closed loop.

The fiber properties of Ioncell® are equal or better than viscose and Tencel™ fibers.

Until now, the Ioncell® technology development has mainly been publicly funded under a university research team. As the first significant step in the commercialization roadmap, a pilot plant has been built, where small batches of fiber are produced for customer testing.

After the successful pilot tests, the Ioncell® technology is raising interest of certain key market players who want to become anchor investors and ensure a successful market launch of the technology. As a result, Aalto University has decided to spin off this technology into an independent company (“NewCo”), which will take-over Ioncell® upscaling, commercialization, and business activities.

Please read more about the Ioncell: https://ioncell.fi/

At this juncture, an experienced Chief Executive Officer will be hired to set-up and upscale the NewCo operations and global business.

Market and Business Opportunity

The textile market is large with fast growth; it has doubled in size in the last 20 years and is currently about 110 Million tons. Expected growth to 2030 is 2,5 % per year. Manmade cellulosic fibres represent some 6.2% of the total textile market, but this segment is growing at a faster pace: viscose at 6-7 % p.a. and Lyocell at 15 % p.a.

There is a need and growing pressure in the market to shift away from cotton to more sustainable recycled and biobased materials such as Ioncell®, which would be a good replacement to Lyocell on the market.

The Company

The new company (“NewCo”) will be founded during the Autumn 2021.

The organization with commercial and technical competences needs to be built-up.

The current high-level commercialization roadmap can be reviewed here: Ioncell commercialization roadmap

The current, initial business plan will be discussed more in detail in the interviews.

The Position

In order to make a successful market launch, to scale up and commercialize Ioncell® business successfully globally, a seasoned entrepreneurially oriented Chief Executive Officer (CEO) is needed to be hired for the NewCo.

The CEO will be in charge of new company’s strategic and operative business planning, organizing financing, building organization and capabilities for commercial and technical execution, as well as managing daily operations of the company. Parallel to commercial activities, there will be a strong focus in technology and plant management, as one of the significant next steps is planning and building a demo manufacturing facility.

This is an interesting and high-profile opportunity to be in a key position in developing a more sustainable textile industry and circular economy with Finnish innovation.

The Person

The ideal candidate will be a seasoned, visionary and commercially oriented business leader with profit and loss responsibilities and experience in leading successful business expansion and growth. Ideally s/he would have experience both from established larger corporation as well as from scale-up businesses. S/he will have experience and good understanding of business logic in circular economy, similar process industry and/or preferably in textile industry in a global context.

S/he has strong financial and business acumen, and s/he has been working with different investors.

The new CEO enjoys and has capabilities in influencing, negotiating and collaborating across the value chain while sharing the vision of a more sustainable future in the industry, Ioncell®’s positive impact to it and the business benefits to different players.

The new CEO has a strong entrepreneurial mind-set, and s/he can lead and motivate people through uncertainty, creating a ‘can-do’ spirit and culture. S/he will be a good people leader who enjoys working with different professionals from marketing to technology experts.

Education:

  • Academic degree in economics or engineering (or similar)

The Location

  • Helsinki Capital Area

For more information, please contact

Avant Advisors: Nina Kurola, mobile +358 40 587 1429 or Päivi Jokinen, mobile +358 40 743 6176.

Apply

Lounais-Suomen Jätehuolto: Prosessinhoitaja

Haluatko mukaan matkalle kohti poistotekstiilin jalostuslaitosta?

Lounais-Suomen Jätehuolto Oy hakee prosessinhoitajaa poistotekstiilin pilot-käsittelylinjastolle Paimioon.

LSJH suunnittelee jalostuslaitosta, joka mahdollistaa Suomen kotitalouksien poistotekstiilien kierrätyksen. Jalostuslaitos tulee vastaamaan koko Suomen poistotekstiilin käsittelykapasiteettitarpeita ja voisi tarjota palveluja myös muualle Itämeren alueelle.
Tekstiilien erilliskeräysvelvoite astuu Suomessa voimaan vuoden 2023 alkaen. LSJH pilotoi poistotekstiilin jalostamista kierrätyskuiduksi jo vuodesta 2021 alkaen Paimiossa pilottivaiheen käsittelylinjastolla, jonne ohjataan tekstiilejä jo keräysyhteistyössä mukana olevien jätelaitosten alueilta.

Pilottivaiheen linjaston käsittelykapasiteetti on noin 5000 tonnia vuodessa. Tavoitteena on kerätä kokemuksia kuitujen mekaanisesta avaamisesta, löytää eri kuitutyypeille hyödyntämisratkaisuja ja valmistautua jalostuslaitoksen rakentamiseen. Linjasto sijoittuu saman katon alle yritysten poistotekstiilejä käsittelevän Rester Oy:n kanssa. Tutkimusta, pilotteja ja koeajoja tehdään yhdessä Resterin, tutkimuslaitosten, korkeakoulujen ja kuitua hyödyntävien yritysten kanssa.

Haemme nyt prosessinhoitajaa, jonka työtehtäviin kuuluu muun muassa:

  • Pilot-linjaston käyttö, huolto ja asetusten säätäminen
  • Poistotekstiilin pilot-linjaston koeajojen valmisteluun osallistuminen
  • Laadunvalvonta
  • Varastonhoito
  • Linjaston huoltoon liittyvät työtehtävät

Käsittelylinjaston käyttöön ja työhön annetaan kattava perehdytys. Työ on kokoaikainen arkityö, jota tehdään aloitusvaiheessa yhdessä vuorossa. Toiminnan kasvaessa on mahdollista siirtyä vuorotyöhön. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa kokemusta tai koulutusta kuten esim. prosessiteollisuuden perustutkinto. Myös vastavalmistuneet hakijat huomioidaan. Eniten kuitenkin arvostamme tunnollista ja oppimiskykyistä asennetta sekä reipasta ja itsenäistä työotetta. Materiaalien siirroissa käytetään trukkia, joten arvostamme trukin käyttökokemusta ja/tai trukkikorttia. Voimassa olevasta työturvallisuuskortistakaan ei ole haittaa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän nopeasti kehittyvällä jätehuoltoalalla ja mahdollisuuden päästä kehittämään uutta teollisuudenalaa Suomeen. Työtäsi tukevat asiantuntevat kollegat ja organisaatiomme monialainen osaaminen.

Paikka täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Työpiste tulee sijaitsemaan LSJH:n Paimion pilot-käsittelylinjaston toimipisteessä Jukantie 9. Tehtävän palkkauksessa ja työehdoissa sovelletaan Avainta Ry:n työehtosopimusta.

Yhteystiedot: Lisätietoa antaa Marko Kokkonen 020 728 2180 3.12.2021 klo 9-10.
Työpaikan osoite: Jukantie 9, 21530 PAIMIO
Työ alkaa: heti kun sopiva löytyy
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 10.12.2021
Jätä hakemus: Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 10.12.2021 mennessä verkkosivujemme rekrytointikanavan kautta https://www.lsjh.fi/fi/asiointi/hae-meille-toihin/.

Manna & Co: Key Account Manager

Finlayson, Makia, Vallila, Reino & Aino sekä Sasta muodostavat Manna & Co:n, joka on uusi suomalainen tekstiilialan bränditalo. Mannan uuden organisaation tavoitteena on koota yhteen eri alojen huippuosaajia, jotka modernin ennakkoluulottomassa ja vastuuta jakavassa työympäristössä pystyvät kiihdyttämään brändiemme kasvua aivan uudella voimalla. DNA:hamme kuuluu totutun kyseenalaistaminen, yhdessä tekemisen kulttuuri, sekä konstailematon kurinalaisuus.

Key Account Managerina vastuullasi on nimettyjen asiakkaitten liiketoimintavastuu kokonaisuudessaan sekä erilaisiin projekteihin osallistuminen oman vastuualueen osalta. Edustat eri brändejämme nimetyille asiakkaille. Kuulut uuteen vähittäiskaupan tiimiimme, joka on osa Tommin johtamaa kaupallista funktiota. Tarkoituksena on muodostaa kokonaan uusi tiimi, jossa kollegasi toimivat paitsi tukenasi myös sparrausapunasi arjessa.

Työtehtäväsi pitävät sisällään mm:

  • Total customer management: Mannan ja asiakkaan välisen liiketoiminnan hoitaminen päivittäisistä operaatioista vuosineuvotteluihin
  • Asetettujen myyntitavoitteiden saavuttaminen
  • Joint business planning – toiminnan johtaminen omien asiakkaittesi osalta
  • Myynnin ja markkinointiaktiviteettien suunnittelu ja toteutus
  • Raportointi, myynnin ennustaminen ja budjetointi oman vastuualueen osalta
  • Yhteistyö muiden sisäisten sidosryhmien kanssa (mm. erilaiset kyselyt)
  • Omaan vastuualueeseen liittyvien ohjeistusten tekeminen
  • Yhteisesti sovittuihin kehitysprojekteihin osallistuminen ja jatkuva kehitys
  • Oman asiakastiimisi (matriisi) toiminnan johtaminen

Meille totutun kyseenalaistaminen tarkoittaa ratkaisukeskeistä asennetta – kykyä analysoida omaa ja asiakkaan liiketoimintaa sekä kääntää löydökset toiminnaksi.

Toivomme, että sinulla on hyvä liiketoiminnan ymmärrys ja asiakaslähtöinen työskentelytapa sekä kyky rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Jotta pärjäisit tehtävässä, tarvitset kokemusta matriisiorganisaatiossa toimimisesta, erinomaisia Excel-taitoja ja kykyä rakentaa vaikuttavia myyntipresentaatioita sekä hyviä projektinhallintataitoja. Toivomme lisäksi että sinulla olisi tehtävään soveltuva koulutus (alempi korkeakoulututkinto tai muu vastaava), kokemusta asiakasvastuullisesta työstä sekä kokemusta uusien asiakkuuksien avaamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä.

Mannassa pääset mukaan rakentamaan uutta design alan toimijaa, jolla on katse vahvasti tulevaisuudessa. Olemme uusi organisaatio, jonka jokainen rooli on hyvin tärkeä kokonaisuuden sujumiseksi. Meillä oman työn tulos on helposti nähtävissä ja pääset vahvasti vaikuttamaan omalla työpanoksellasi Mannan uuden organisaation muodostumiseen, oman työnkuvasi ja sitä kautta koko toimintamme kehittämiseen. Luotamme siihen, että sinä olet oman työsi paras asiantuntija ja sinulla on kykyä tehdä osaamisesi näkyväksi.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian tai viimeistään su 19.12.2021.

Lisätietoja tehtävästä saat Tommilta: tommi.suutarinen@mannagroup.fi puh. 050 043 1445 (soittoaika to 2.12. klo 15-17, 9.12. klo 15-16, 16.12. klo 15-16).

Hae työpaikkaa

 

Manna & Co: Myyntiedustaja

Vallila on tunnettu suomalainen yritys, jonka sisustustekstiileistä ja -tuotteista koostuvaa vähittäismyyntimallistoa on saatavana ympäri Suomen ja kasvavasti eri puolilla maailmaa. Vallilalla on vahva asema myös julkisten tilojen sisustamisessa sekä kotimaassa että ulkomailla. Vallila Contract edustaa Suomessa kymmeniä tunnettuja kansainvälisiä sisustus- ja design-brändejä. Vallila Contract on osa uutta design-alan brändiyhtiö Manna & Co:ta, johon kuuluvat Vallilan lisäksi Makia, Finlayson, Reinon & Ainon sekä Sasta.

Haemme nyt projektiliiketoimintaan

myyntiedustajaa

Oletko sinä todellinen myynnin ammattilainen? Myyntiedustajana Vallila Contractilla pääset edustamaan julkitilapuolen tunnettuja kansainvälisiä tekstiili- ja mattobrändejä. Työskentelet kentällä yhteistyössä suunnittelijoiden, sisustusarkkitehtien ja jälleenmyyjien kanssa sekä olet yhteyshenkilömme päämiehiin. Tulet työskentelemään osana Sarin vetämään julkitilojen sisustamisen myyntitiimiä yhdessä mm. Piian, Satun, Annen ja Pekan kanssa, jotka toimivat paitsi tukenasi myös sparrausapunasi arjessa.

Työtehtäväsi ja osaamisalueesi

  • edustaa kansainvälisiä tekstiili ja matto brändejä
  • olla mukana päämiesten messuosastoilla ja messumatkoilla
  • Vallila Contract sometilien ylläpito ja kehitys
  • olla mukana järjestämässä asiakastilaisuuksia

Sovit tehtävään, mikäli sinulla on

  • sujuva suomen ja englanninkielen taito
  • alan kokemus on eduksi, mutta välttämätöntä on ainakin
  • kiinnostus ja intohimo sisustusalaan
  • olet aktiivinen ja haluat oppia uutta
  • kyky verkostoitua ja solmia kontakteja luontevasti ja tulet toimeen monenlaisten ihmisten kanssa
  • rohkeutta tarttuat toimeen

Uskomme, että tehtävässä viihtyy parhaiten henkilö, joka on hauskaa ja monipuolista, mutta vaatii sitkeyttä ja periksiantamattomuutta. Työ on hyvin liikkuvaa ja siksi tarvitset ajokortin, me tarjoamme autoedun. Tunnet olosi kotoisaksi myös kansainvälisissä kontakteissa, sillä alueesi on Suomi ja Balttia.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian tai viimeistään su 12.12.2021.

Lisätietoja tehtävästä saat Sarilta: sari.lehtonen@vallilainterior.fi, puh. +358 (0)500 829 235.

Hae työpaikkaa

Manna & Co: Tuotannon koordinaattori

Vallila on tunnettu suomalainen yritys, jonka sisustustekstiileistä ja -tuotteista koostuvaa vähittäismyyntimallistoa on saatavana ympäri Suomen ja kasvavasti eri puolilla maailmaa. Vallilalla on vahva asema myös julkisten tilojen sisustamisessa sekä kotimaassa että ulkomailla. Vallila Contract edustaa Suomessa kymmeniä tunnettuja kansainvälisiä sisustus- ja design-brändejä. Vallila Contract on osa uutta design-alan brändiyhtiö Manna & Co:ta, johon kuuluvat Vallilan lisäksi Makia, Finlayson, Reinon & Ainon sekä Sasta.

Haemme nyt projektiliiketoiminnan myynnin tukitoimintoihin

tuotannon koordinaattoria

Oletko sinä asiakaspalveluhenkinen langat käsissään pitävä myynnin tuen ammattilainen? Tulet työskentelemään osana projektisisustusliiketoiminnan myyntitiimiä kansainvälisesti tunnettujen sisustusbrändien ja -tuotteiden parissa.

Työtehtäväsi ja osaamisalueesi

  • tuotannon suunnittelu, koordinointi ja toteutus, sisältäen mm. ompelu- ja asennusohjeiden tekoa ja asennuksen koordinointia
  • projektien aikataulutus ja hallinta, tuotteiden lähetykset, seuranta ja laaduntarkastus
  • sisäänostot, asentajien ohjeistaminen, asennuskalenterin ylläpito sekä yhteydenpito asiakkaisiin ja muihin sidosryhmiin
  • tekstiilien, mattojen, kalusteiden ja muiden sisustusalan tuotteiden myynti- ja ostotilausten käsittelyä
    muita monipuolisia myynnin ja tuotannon tuen tehtäviä

Sovit tehtävään, jos sinulla on

  • kokemusta asiakaspalvelusta sekä myynnin tuki-/assistenttitehtävistä
  • aikaisempaa kokemusta sisustustoimialalta (verhot/tekstiilit, matot, kalusteet, valaisimet ja muut sisustusalan tuotteet)
  • asiakaslähtöinen työskentelytapa ja kyky työskennellä vaativissakin asiakastilanteissa
  • kokemusta Office-työkalujen (erityisesti Excel) ja muiden tietojärjestelmien käytöstä
  • erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot
  • sujuva suomen kielen taito ja pystyt kommunikoimaan myös englanniksi

Jotta pärjäisit tehtävässä, sinun on oltava reipas ja positiivinen tiimipelaaja. Sinulla on aktiivinen ote työntekoon etkä pelkää tarttua haasteisiin. Nautit monipuolisten tehtävien hoitamisesta, muttet myöskään kaihda rutiininomaisten tehtävien tekoa.

Vallila tarjoaa työpaikan mielenkiintoisella toimialalla ja rennon työskentelyilmapiirin sekä ammattitaitoisten kollegojen tuen työllesi.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian tai viimeistään su 12.12.2021.

Lisätietoja tehtävästä saat Anulta: anu.niemi@vallilainterior.fi

Hae työpaikkaa

Marimekko: Area Retail Manager

Marimekko on suomalainen lifestyle-designyritys, joka tunnetaan ennen kaikkea omaleimaisista kuvioista ja väreistä. Yhtiön tuotevalikoimaan kuuluu korkealuokkaisia vaatteita, laukkuja ja asusteita sekä kodintavaroita sisustustekstiileistä astioihin.

Kun Marimekko vuonna 1951 perustettiin, sen ennennäkemättömät painokankaat antoivat sille vahvan ja ainutlaatuisen identiteetin. Marimekko-tuotteita myydään noin 40 maassa. Vuonna 2020 tuotteiden brändimyynti oli 286 miljoonaa euroa ja yhtiön liikevaihto 124 miljoonaa euroa. Marimekko-myymälöitä on noin 150 eri puolilla maailmaa. Keskeisiä markkinoita ovat Pohjois-Eurooppa, Pohjois-Amerikka ja Aasian-Tyynenmeren alue. Konsernin palveluksessa on noin 420 henkeä. Yhtiön osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Etsimme nyt motivoitunutta ja päämäärätietoista

Area Retail Manageria

liittymään Marimekon Suomen Retail & Partner Sales tiiimiin!

Marimekon Aluepäällikkönä päätehtäväsi on johtaa ja innostaa tiimiäsi kohtaamaan asiakkaamme ja saavuttamaan tavoitteensa omalla alueellasi Marimekon strategian, vision ja arvojen mukaisesti. Raportoit työssäsi Head of Retail and Partner Sales Finlandille.

Area Retail positio on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva.

Aluepäällikkönä vastaat pääasiassa:

  • Myynti- ja tulostavoitteiden saavuttamisesta sekä myynnin ja kannattavuuden ohjaamisesta ja kehittämisestä omalla alueella Marimekon omissa myymälöissä
  • Tiimisi hyvinvoinnista
  • Strategian jalkauttamisesta
  • Ketjuohjauksen toteutumisesta kentällä sekä toiminnan seurannasta ja raportoinnista
  • Myymäläpäälliköiden osaamisen ja kompetenssien kehittämisestä
  • Omnichannel-asiakaskokemuksen kehittämisestä muuttuvassa vähittäiskaupan ympäristössä
  • Myymäläprosessien kehittämisestä
  • Kaupan alan työehtosopimuksen ja työlainsäädännön toteutumisesta
  • Myymälärajapinnan IT järjestelmistä ja myymäläkommunikoinnista
  • Myymälöiden esillepanojen ja valikoiman ajankohtaisuudesta

Edellytykset:

  • Vahvoja esimies- ja yhteistyötaitoja, päämäärätietoisuutta ja tavoitteellisuutta
  • Näyttöä tuloksellisesta myynnin, kannattavuuden ja asiakkuuksien johtamisesta
  • Myynnin tunnuslukujen tuntemus ja toiminnan ohjaaminen niiden mukaisesti
  • Analyyttistä ja itsenäistä otetta työhön ja lukuihin
  • Kokonaisuuksien hallintakykyä ja pitkäjänteisyyttä
  • Kokemusta projektien johtamisesta ja prosessien ohjaamisesta
  • Matkustusvalmiutta (ajokortti)
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito (suullinen ja kirjallinen)

Kaupan alan IT järjestelmien tuntemus sekä kokemus vaatetuksen ja/tai kodin tuotteiden sisäänostosta katsotaan eduksi.

Meillä Marimekossa työntekijöitä kannustetaan aitouteen, rehtiyteen, rohkeuteen ja maalaisjärjen käyttöön. Mielestämme työssä – kuten elämässä yleensäkin – pitää olla iloa ja yhdessä tekemisen meininkiä. Mikäli koet nämä arvot omiksesi, tarjolla on mielenkiintoinen ja haastava työ kansainvälisessä ympäristössä, osana mukavaa ja osaavaa tiimiä ja työyhteisöä. Tueksesi saat ainutlaatuisen ja osaavan työyhteisön sekä vahvan ja valovoimaisen brändin.

Hae tehtävää osoitteessa http://company.marimekko.fi/marimekkolaiseksi/avoimet-tyopaikat. Liitä mukaan ansioluettelosi, saatekirje sekä palkkatoiveesi. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 19.12.2021.

Lisätietoja tehtävästä antaa Janette Palmu (Head of Retail & Partner Sales Finland), puhelimitse (040 7304309) ti 7.12 klo 11-12 ja ma 13.12 klo 15-16 sekä sähköpostitse janette.palmu@marimekko.com.

Hae työpaikkaa

Marimekko on valittu houkuttelevimmaksi työnantajaksi Suomessa kaupallisen alan ammattilaisten keskuudessa, kertoo Universumin tutkimus. Marimekko on lisäksi valittu 3. houkuttelevimmaksi työnantajaksi Suomen kaupallisen alan opiskelijoiden keskuudessa. Voit lukea lisää Universumin tutkimuksesta heidän kotisivuiltaan.

Marimekon kulttuuri ja työilmapiiri perustuvat tasa-arvoon ja inklusiivisuuteen vaalien moninaisuutta. Rekrytoinnit Marimekolla perustuvat aina liiketoiminnan tarpeeseen ja kandidaatit arvioidaan rekrytointiprosessissa relevantin tiedon, taidon, kokemuksen sekä motivaation perusteella.

Marimekko: Global Marketing Planning Lead

We are looking for a talented Global Marketing Planning Lead to join the global marketing team at our HQ in Helsinki or our office in Stockholm. Your main responsibility is to lead the global omnichannel marketing planning and creative process. In this strategic role, you will manage several key projects and support many stakeholders. You will report to the Head of Customer Journey and Brand Experience.

This is permanent, full time position and you can choose to work either in our HQ in Helsinki or our Stockholm office. This is a global role with teams in different continents and time zones, meaning flexibility is a must.

Main responsibilities and tasks:

  • Owner of the global seasonal marketing process
  • Leading and executing creative and commercial marketing planning & concepting
  • Aligning and optimizing brand and commercial activities and acting as a key touchpoint in the global marketing team towards sales, merchandising and design
  • Managing key projects in the global marketing team

In order to succeed in the role, you have/are:

  • 5+ years of marketing & brand management experience, preferably in an omnichannel retail environment working on omnichannel consumer experience.
  • Experience from managing strategic marketing projects and developing marketing processes
  • Strong creative conceptualization capabilities
  • Experience from leading people in a matrix organization, preferably in a global/local set up
  • Strong project management skills
  • Analytical mindset and are comfortable with numbers and reporting
  • Ability to build effective partnerships and interact successfully with diverse individuals at all levels and in different countries and cultures
  • Experience from working in the field of design or fashion and/or personal passion towards the industry
  • Autonomous and self-driven and have the ability to manage and drive several projects and tasks simultaneously
  • An inspiring and result driven team player with excellent written and verbal communication skills in English (Finnish optional)

At Marimekko we encourage people to be themselves. We believe in fairness and doing things together, using common sense and finding joy in our work. If you connect with these values and have the right background, then we can offer you a unique opportunity to work in an exciting, international environment with one of the most iconic lifestyle brands.

To apply, please send your application in English, including your CV and cover letter with salary expectation via our career site. Let us hear from you as soon as possible but no later than on 02.01.2022.

For further information regarding this position, you can contact Essi Tani, Head of Customer Journey and Brand Experience (essi.tani@marimekko.com or +358 40 73 23 591) on Friday, 17th of December 13:00-15:00 EET or Tuesday 21st of December 14:00-16:00 EET.

Apply

Meditekstiili / Brådis: Vaihe- ja malliompelija ompelevaan teollisuuteen

Etsimme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen kahta ammattitaitoista ompelijaa vastaamaan sekä malli- että vaiheompelusta. Työ on haastavaa ja vaihtelevaa, mallistossamme on työvaatteita, asukas- ja potilasvaatteita, liinavaatteita sekä paljon terveydenhuoltoalan erikoistuotteita.

Odotamme sinulta tunnollisuutta ja tarkkuutta. Arvostamme hyviä tiimityöskentelytaitoja, mutta toivomme sinun selviävän työssä myös itsenäisesti. Toivomme sinulta joustavuutta sopeutua hektiseen työympäristöön ja positiivista asennetta. Kokemus mallisuunnittelusta ja kaavoituksesta katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät, motivoituneet ja osaavat työkaverit, mielenkiintoisen tekstiiliteollisuuden erikoisalan sekä mahdollisuuden kehittää yrityksemme toimintaa. Hae rohkeasti, sillä työ tulee kouluttamaan sinut tehtävään ja sinulla on mahdollisuus päästä etenemään uralla.

Työpaikka on Honkajoen tuotantolaitoksella – mahdollisuus myös tehdaskäynteihin Virossa.
Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteeseen myynti@meditekstiili.fi Tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Lisätietoja myynti@meditekstiili.fi

www.meditekstiili.fi

Ommellinen: Tuotantojohtaja

Ommellinen on jyväskyläläinen vaatteita, kankaita, kodintekstiilejä, asusteita sekä kaavoja myyvä yritys, joka tunnetaan kotimaisuudesta, laadusta, erinomaisesta asiakaspalvelusta sekä aurinkoisesta meiningistä.

Toimimme Jyväskylässä tiloissa, joissa meillä on sekä tuotanto että kivijalkamyymälä. Omissa tiloissamme syntyvät Ommellisen vaatteet sauma saumalta yksi kerrallaan aina laakauksesta viimeistelyyn ja myyntiin saakka. Myymälävierailulla voi vaatteiden ja kankaiden hypistelyn ohessa kurkata ompelimon puolelle ja seurata taitavien tekijöidemme touhua – kuulla silityksen suhinaa, saumurin tasaista hurinaa sekä kangasleikkurin surinaa.

Tuotantomme muodostuu pääasiassa vaatteiden valmistuksesta. Tuotantomme monipuolisuudesta pitävät huolen vaihtuvat mallit, upeat kuosit sekä materiaalit. Tällä hetkellä meitä Ommellisia on kaikkiaan 13. Etsimmekin alati kasvavaan joukkoomme nyt tuotannonsuunnittelijaa.

Tarjoamme vakituisen työn, lämpimän työyhteisön sekä nykyaikaisen ja ketterän yrityksen edut. Alkuvuonna 2022 valmistuvat uudet toimitilamme, joten pian pääsemme yhdessä työskentelemään uusissa upeissa puitteissa.

Tuotannonsuunnittelijana kannat vastuuta tuotantomme saumattomasta sujuvuudesta. Tehtävä sopii sinulle, mikäli olet aktiivinen ja suunnitelmallinen tiimipelaaja, joka ei kavahda organisointia tai ongelmanratkaisua vaativia tilanteita. Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta esimiestyöstä sekä tuotannonsuunnittelussa menestymistä tukeva koulutus. Työssäsi tulet toimimaan läheisesti yhteistyökumppaneidemme, ompelimomme tiimin sekä johdon kanssa. Noudatat yhdessä luotuja suunnitelmia ja pyrit omalla työpanoksellasi varmistamaan, että tavoitteisiin päästään tehokkaasti, tarkoituksenmukaisesti ja aikataulussa. Osaat ennakoida ja tarvittaessa reagoida nopeastikin muuttuviin tilanteisiin ja pystyt mukautumaan tilanteiden vaatimalla tavalla pitäen kiinni positiivisesta ajattelutavasta.

Tehtävässä valttia ovat mm. aktiivisuus, suunnitelmallisuus ja erinomaiset ongelmanratkaisu- sekä kommunikointitaidot.

Ison kuvan hahmottaminen ja kokonaisuuksien hallinta on sinulle ominaista ja pidät huolen, että aikataulut pitävät ja muut ovat ajan tasalla sekä tietoisia mahdollisista muutoksista ja tulevaisuuden tarpeista. Saat iloa siitä, kun asiat etenevät tehokkaasti ja suunnitellusti.

Ommellisella pääset omalla panoksellasi aidosti vaikuttamaan ja saat mahdollisuuksia kehittää toimintaa yhdessä muun tiimin kanssa.

Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä osaksi kotimaisen muoti- ja tekstiiliteollisuuden toimijan kasvutarinaa ja selvittää, mitä kaikkea upeaa yhdessä voimmekaan saada aikaan.

Yhteystiedot: Mikäli tunnistit itseäsi kuvauksestamme ja koet, että Ommellinen voisi olla oikea paikka sinulle, lähetä rohkeasti avoin hakemuksesi osoitteeseen laura@ommellinen.fi. Lisää tietoja avoimesta paikasta saat myös samasta sähköpostiosoitteesta sekä puhelimitse Lauralta puh. 044 359 8742. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja työ alkaa sopimuksen mukaan. Soitamme ja kutsumme haastatteluun henkilökohtaisesti.
Työpaikan osoite: Sääkslahdentie 2, 40530 JYVÄSKYLÄ
Palkkaus: Kuukausipalkka
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 16.01.2022
Jätä hakemus: laura@ommellinen.fi

Pomppa: Warehouse & logistics coordinator

POMPPA OY – Joka ilma on koiran ilma

Pomppa Oy on vuonna 2008 perustettu koirien valmisvaatteisiin keskittynyt yritys. Viime vuosina olemme kasvaneet hurjasti ja verkkokauppamme palvelee kuluttajia, jälleenmyyjiä ja jakelijoita maailmanlaajuisesti. Käytännölliset, kestävät ja erinomaisesti istuvat tuotteemme ovat olleet osana koiranomistajien arkea jo yli vuosikymmenen ajan. Haluamme, että jokainen koira nauttii ulkoilusta – säällä kuin säällä.

Tutustu meihin tarkemmin osoitteessa: https://pomppa.fi/.

Tehtävänkuvaus ja vastuualueet

WAREHOUSE AND LOGISTICS COORDINATOR – TUUSULA

Oletko innokas ja asiakaslähtöinen tiimipelaaja, joka tarttuu työhön kuin työhön tomeralla otteella? Mainiota! Pomppa Oy etsii tiimiinsä Warehouse and Logistics Coordinatoria – ehkä se olet juuri sinä!

Tehtävänkuva ja vastuualueet:

Pomppa Oy:n Warehouse and Logistics Coordinatorin roolissa huolehdit itsenäisesti niin kuluttaja- kuin jälleenmyyjäasiakkaidemme tilausten käsittelystä, keräilystä, laskutuksesta ja toimittamisesta ympäri maailmaa osana energistä ja iloista tiimiämme.

Tärkein tehtäväsi on vastata siitä, että asiakkaamme saavat tilaamansa tuotteet oikein ja luvatussa aikataulussa. Lisäksi työhösi kuuluu saapuvien lähetysten vastaanotto ja käsittely, varastosaldojen oikeellisuudesta vastaaminen, inventointi, varaston järjestyksen ylläpito sekä toiminnanohjausjärjestelmämme (Lemonsoft) käyttö. Käytät myös erilaisia kuljetusyritysten tilausjärjestelmiä.

Meillä yhteistyötä tehdään koko tiimin voimin, ja tarvittaessa osallistumme joustavasti myös muihin tehtäviin yli roolirajojen. Pompalla sinua odottavat mukavat työkaverit ja avoin työyhteisö, jossa jokaisen työpanosta arvostetaan ja töitä tehdään kohti yhteisiä päämääriä. Olemme Suomen tekstiili ja muoti ry:n jäsenyritys ja noudatamme Tekstiili- ja muotialan työntekijöiden työehtosopimusta.

Sinä:

Hoidat tehtäväsi täsmällisesti ja järjestelmällisesti myös kiireen keskellä. Työotteesi on itsenäinen ja tehokas.

Tässä roolissa menestyy parhaiten henkilö, joka tarttuu työhön huolellisesti ja oma-aloitteisesti. Kokemus vastaavista tehtävistä ja erilaisten järjestelmien käytöstä on eduksi. Olet asiakaslähtöinen, kykenet fyysisestikin raskaaseen työhön ja työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Arvomme ovat meille tärkeitä ja toivommekin, että myös sinä koet ne omiksesi. Vaalimme tiimimme yhteistyöhenkeä ja arvostamme sen jokaista jäsentä. Toivomme, että haluat oppia ja kehittyä – ja että sinulta löytyy ongelmanratkaisukykyä sekä paineensietokykyä.

Mitä sinä tuot mukanasi meille:

  • Asiakaslähtöistä ja järjestelmällistä työotetta
  • Halua toimia osana tiimiä pelaten hyvässä yhteishengessä
  • Innokkuutta oppia ja kehittyä
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Mitä me lupaamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen, täysipäiväisen ja vakituisen työtehtävän kasvavassa yrityksessä
  • Asiakkaidemme arvostaman tuotemerkin
  • Kattavan perehdytyksen työhön ja yritykseen
  • Mukavat toimitilamme Tuusulassa
  • Kilpailukykyisen palkkauksen.

Haluatko hypätä mukaan varmistamaan Pomppa Oy:n laadukasta kasvutarinaa?

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi PDF-muotoisena HR-järjestelmämme kautta 21.12.2021 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Anne numerosta +358 44 534 0915 tai sähköpostilla anne@helmitehdas.fi. Lisääthän hakemukseen palkkatoiveesi. Huomioithan, että emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse.

Työ alkaa tammikuun 2022 aikana.

(Tämän rekrytointitoimeksiannon suorittaa Helmitehdas Oy. Valittu työnhakija työllistyy Pomppa Oy:lle.)

Hae työpaikkaa

Salon Lakkitehdas: Ompelija / tiiminvetäjä

Salon Lakkitehdas Oy on kotimainen jo vuonna 1952 perustettu perinteikäs lakkitehdas, joka valmistaa ja valmistuttaa laajasti erilaisia naisten ja miesten lakkeja, hattuja ja pipoja sekä ylioppilas- ja valmistujaislakkeja. Valikoiman suunnittelussa on huomioitu trendit, kausipukeutuminen, katumuoti ja kuluttajien käyttötarpeet erilaisessa ulkoilussa ja erilaisissa harrasteissa kuten mm. retkeily-, veneily-, metsästys- ja golf-harrastuksen erityistarpeet. Lakkitehdas sijaitsee Sastamalassa, Pirkanmaalla.

Salon Lakkitehdas panostaa liiketoiminnan kehittämiseen niin kotimaassa kuin myös kansainvälisillä markkinoilla. Haemme joukkoomme ompelijaa / osallistuvaa tiiminvetäjää mielenkiintoisella ja monipuolisella työnkuvalla. Osallistuva tiiminvetäjä työskentelee tuotannossa suorittavien tehtävien parissa toimien samalla esihenkilönä muille tuotantotyöntekijöille. Työhön kuuluu mm. päivittäisten töiden organisointi, materiaalivaraston hallinta, osallistuminen tuotannon eri työvaiheisiin. Esihenkilötyöhön kuulu työvuorojärjestelyä ja vuorojen paikkausta.

Vastaat vuorossasi tuotannon sujumisesta osallistuen samalla muun muassa ylioppilas- ja valmistujaislakkien valmistukseen sekä lähettämötehtäviin. Työhön kuuluu myös materiaalien tilaamista ja tilausten suunnittelua, sekä työvuorojen suunnitteluun liittyviä tehtäviä. Toiminnanohjausjärjestelmä on työssäsi tiiviisti käytössäsi, ja eduksesi luetaankin perustavat IT-taidot. Ohjelmien käyttöön saa myös kattavan perehdytyksen.

Sinulla on aikaisempaa kokemusta vaatetus- ja tekstiilialalta, tehtävään soveltuva koulutus sekä kokemusta tuotannon esimiehen työtehtävistä.

Olet ammattilainen ja pystyt itsenäiseen työhön. Työtehtävät ovat monipuoliset ja tuotannon eri työvaiheet sisältävät mm. brodeerausta ja siihen liittyvien ohjelmien käyttöä. Kuvaustaidot ja kuvankäsittelyohjelmien osaaminen katsotaan eduksi.

Tämän ohella työhön kuuluu asiakaspalvelu ja verkkokauppatiimimme kanssa työskentely erilaisissa tehtävissä kuten keräily ja pakkaus sekä varaston ylläpito.

Työ on osa- tai kokopäiväistä joustavalla työajalla maanantaista perjantaihin.

Toimipiste sijaitsee Sastamalassa.

Yhteydenotot puhelimitse tai sähköpostitse: Ville Nuutinen p. 040 5101007 / ville.nuutinen@salon.fi tai Satu Seppänen 050 449 5044 / satu.seppanen@salon.fi

WWW-osoite: http://www.salon.fi
Työpaikan osoite: Sastamalankatu 39, 38210 SASTAMALA
Työ alkaa: vuoden 2022 alussa tai sopimuksen mukaan
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 15.12.2021 klo 18:00
Jätä hakemus: Hakemukset lähetetään osoitteeseen: ville.nuutinen@salon.fi

Spinnova: Logistics Coordinator

Haluatko työskennellä ympäristön hyväksi ja auttaa meitä saavuttamaan huimat kasvutavoitteemme?

Spinnovan missio on tuottaa maailman vastuullisimpia tekstiilikuituja ja -materiaaleja ympäristön ja koko ihmiskunnan hyväksi. Pitkän ajan tavoitteemme on parantaa pysyvästi koko maailmanlaajuisen tekstiilimarkkinan raaka-ainepohjaa.

Spinnova pyrkii mullistamaan koko globaalin tekstiilimarkkinan. Olemme kehittäneet ainutlaatuisen teknologia-alustan tuottaaksemme maailman vastuullisinta tekstiilikuitua ilman haitallisia kemikaaleja. Pystymme tuottamaan tekstiilikelpoista kuitua useista eri raaka-aineista kuten puu, maatalousjäte sekä nahka- ja tekstiilijäte. Olemme testanneet onnistuneesti teknologiamme toimivuuden pilottitehtaassamme ja rakennamme parhaillaan uutta kaupallisen mittakaavan tehdasta, jonka toiminnan on tarkoitus käynnistyä loppuvuodesta 2022.

Haemme nyt Spinnovalle

logistiikkakoordinaattoria

vakituiseen työsuhteeseen, auttamaan missiomme ja kasvutavoitteidemme saavuttamisessa. Haluamme sinun jakavan Spinnovan intohimon vastuullisuutta kohtaan ja olevan innokas työskentelemään yrityksessä, jolla on potentiaalia muuttaa koko globaali tekstiilimarkkina.

Työskentelet Spinnovan päätoimipaikassa Jyväskylässä logistiikkatoimintojen avaintyöntekijänä ja raportoit vastuullisuusjohtajalle. Koska Spinnova on erittäin nopean kasvun ja ylösskaalautumisen vaiheessa, on myös sinun mahdollista kasvaa siinä mukana täyteen osaamispotentiaaliisi.

Tässä roolissa vastuullasi ovat:

  • Logististen prosessien sujuvoittaminen ja kehittäminen
  • Tilausten, toimitusten ja saapuvan tavaran organisointi sekä toimitusten seuranta
  • Yhteistyö huolintayhtiöiden, kuriirien ja tullin kanssa
  • Lähetysten dokumentointi kansainväliset tullivaatimukset huomioiden
  • Toimitusten tarkkailu mahdollisten korjaavien toimenpiteiden varalta
  • Varasto- ja digitaalisten tietojen ylläpito tarpeen mukaan
  • Asiakastarpeisiin vastaaminen
  • Tuoteluettelon kehittäminen ja ajan tasalla pitäminen
  • Varastossa ja kuljetuksessa olevien tuotteiden laadun varmistaminen
  • Muut tehtävät tarpeen mukaan.

Menestyäksesi tässä roolissa, odotamme sinulta:

  • Logistiikkainsinöörin- tai muuta soveltuvaa koulutusta
  • Vähintään kolmen vuoden työkokemusta vastaavista logistiikan työtehtävistä
  • Kokemusta kansainvälisten logistiikkatoimintojen toteuttamisesta
  • Tiimityöskentelytaitoja ja käytännönläheisyyttä soveltuaksesi Spinnovan yrityskulttuuriin
  • Aiempi kokemus tekstiilituotteiden parissa työskentelystä katsotaan eduksi.

Lisäksi edellytämme sinulta:

  • Hyviä viestintä- ja vaikuttamistaitoja, sillä työ sisältää paljon kommunikointia eri sidosryhmien kanssa (esim. asiakkaat ja toimitusketjukumppanit)
  • Kykyä järjestää ja aikatauluttaa projekteja kiireellisyyden mukaan
  • Kykyä organisoida työkuormasi ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Hyvää ajankäytön hallintaa
  • Tehokasta asennetta, joka sopii dynaamiseen kasvuyritykseen
  • Oma-aloitteisuutta sekä vastuunottoa omasta sektorista, jonka lisäksi olet valmis tukemaan yrityksen kasvua työskentelemällä myös oman vastuualueesi ulkopuolella
  • Halua työskennellä Jyväskylässä
  • Sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti.

Työsuhde alkaa tammikuussa 2022 tai sopimuksen mukaan.

Kiinnostuitko?

Jätäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi työpaikkailmoituksessa olevan hakulinkin kautta. Kerrothan myös palkkatoiveesi. Hakuaika päättyy 19.12.2021. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa Adeccolta Derek Kinnunen (lomalla 6.-12.12.), puh. 040 627 5757 / derek.kinnunen@adecco.fi. Loma-aikana lisätietoja antaa Tea Heinola, puh. 040 045 1039 / tea.heinola@adecco.fi.

Hae työpaikkaa

Spinnova on kehittänyt tuotantoteknologian ainutlaatuiselle tekstiilikuidulle (“SPINNOVA®-kuitu”), jota tuotetaan vastuullisesti, mekaanisella tuotantoprosessilla ja ilman haitallisia kemikaaleja. SPINNOVA-kuitua voidaan tuottaa monista eri raaka-aineista, kuten puusta ja nahkajätteestä sekä muista uusiutuvista luonnonvaroista kuten maatalous-, elintarvike- ja juomateollisuuden sivuvirroista sekä tekstiilijätteestä.

Spinnova toimii tekstiiliteollisuuden arvoketjussa, vastuullisista raaka-aineista aina minimaalisten ympäristövaikutusten kuituprosessin ja -materiaalien kuluttajatuotteisiin. Meillä on meneillään useita yhteistyöhankkeita materiaaliemme kaupallistamiseksi. Näitä ovat yhteisyritykset maailman suurimman selluntuottajan Suzanon ja KT Tradingin, kenkävalmistaja ja -jälleenmyyjä ECCO:n sisaryhtiön, kanssa, sekä yhteistyöhankkeet globaalien vaatebrändien, kuten Adidaksen, The North Facen, Bestsellerin ja H&M-konsernin kanssa. Ensimmäisen kaupallisen tuotantolaitoksemme on suunniteltu aloittavan toimintansa vuoden 2022 lopussa.

Osakkeemme (SPINN) on listattu Helsingin pörssiin Nasdaq Helsinki First North Growth -markkinapaikalle.

Spinnova: QEHS Manager

Do you want to make a positive global environmental impact and contribute to achieving our rapid growth ambitions?

Spinnova’s mission is to produce the most sustainable textile fibres and materials in the world for the benefit of the environment and humanity. Our goal is to transform the raw material base of the entire global textile industry for the better.

QEHS Manager

Spinnova aims to disrupt the whole textile industry. We have developed a unique technology platform to produce the world’s most sustainable textile fibres, without using any harmful chemicals. We can produce the fibres from multiple raw materials, including wood, and agricultural waste, such as wheat straw, leather waste and textile waste.

We are now looking for QEHS Manager to help us to achieve our mission. We want you to share our passion for sustainability and be excited to join in a company that has the potential to transform the raw material base of the entire global textile industry.

Based in our headquarters in Jyväskylä, you will be a key member of Spinnova, reporting to our Chief of Operations, and working closely with our management team. As Spinnova is a fast-growing scale-up, you will have the opportunity to grow with the company to maximize your full potential.

In this role you will be:

  • Leading the company’s quality, environment, health, and safety development projects, and their integration in the company operations
  • Ensuring that the Company complies with its regulatory QEHS requirements as a listed company
  • Implementing tools and processes as needed to develop the QEHS function
  • Supporting in other QEHS matters, including official audits, and site inspections.
  • Training employees on QEHS topics
  • Working with external QEHS professionals and officials as needed

To excel in this role, your background should include:

  • Bachelor or Master level Engineering degree education, or similar
  • 7+ years of work experience from process or technology industry
  • Hands on experience from ISO standard based QEHS development projects
  • Solid expertise on QEHS related legislation and regulations
  • Hands on experience from safety walks, site inspections, and official audits

You should have solid experience in some of these topics:

  • Knowhow in relation to environmental and safety requirements in industry context
  • Knowhow about safety aspects of technology development, and their implementation in process and equipment design
  • Knowhow in relation to the environmental requirements for factory construction and the related development projects
  • Hands-on experience on implementing product safety requirements in production

We also appreciate

  • Experience of official construction permits and the related application processes
  • Experience of recycling and waste management operations and process implementation
  • Knowhow about circular economy

As a person you:

  • Match the team oriented, hands-on Spinnova culture
  • Have great communication and influencing skills.
  • Have a can-do attitude that is suitable for a dynamic growth company
  • Take initiative, ownership and responsibility for your area AND are willing to support the company’s growth more broadly by working outside of your specific responsibilities
  • Are willing to relocate to Jyväskylä
  • Are fluent in English, both verbally and in writing. Fluency in Finnish in considered an advantage.

For more information, please contact Senior Headhunter Raimo Kielinen (InHunt Group), tel +358 400 660 746 or by sending him an email: raimo.kielinen@inhunt.fi and send your application via link below.

Please apply by 10.12.2021 at the latest.

Apply

About Spinnova

Our Mission at Spinnova is to produce the most sustainable textile fibres and materials in the world for the benefit of the environment and humanity. The long-term goal of Spinnova is to transform the raw material base of the entire global textile industry.

Spinnova has developed a production technology for a transformative new textile fibre (“SPINNOVA® fibre”) which is produced with a sustainable mechanical production process, without any harmful chemicals. Spinnova fibre can be produced from multiple raw materials, including wood and leather waste, and other renewable raw materials such as agricultural, food and beverage industry waste and textile waste. 


Spinnova operates in the textile industry value chain, starting from sustainable raw materials followed by minimum environmental impact fibre process and materials for products that reach consumers. We have established partnerships to commercialize our materials. These include joint ventures with the world’s largest cellulose provider Suzano and KT Trading, the sister company of the shoe manufacturer and retailer ECCO and collaborations with global apparel brands such as adidas, The North Face, Bestseller, and the H&M Group. Our first commercial factory is estimated to begin operations at the end of 2022.

Sukkamestarit: Tekstiilityöntekijä (2 paikkaa)

Sukkamestarit Oy on vuonna 1996 perustettu suomalainen sukkatehdas. Sukkamestareiden tehtaalla valmistuvat sukat moniin käyttötarkoituksiin, arkisista sukista vaativiin ja teknisiin tuotteisiin. Tuotemerkkeihimme kuuluvat Sukkamestarit ja UphillSport brandit löytyvät useiden eri myymäläketjujen valikoimista sekä omista verkkokaupoistamme. Sukkamestarit Oy työllistää tällä hetkellä 34 henkeä. Arvojamme ovat: vastuullisuus, avoimuus, laatu, suomalainen työ.
Päämarkkina-alueemme on Suomi, lisäksi kasvustrategiamme mukaan haemme uusia myyntikanavia kansainvälisiltä markkinoilta. Tällä hetkellä UphillSport brandin tuotteita myydään mm. Englannissa, Saksassa, Alankomaissa, Israelissa, USA:ssa, Ranskassa, Belgiassa, Tanskassa, Norjassa, Sveitsissä. UphillSport on Scandinavian Outdoor Groupin jäsen.

Tehtaallamme on neulomo, viimeistys (muotoilu ja saumaus), varasto, myynti ja markkinointi sekä hallinto työtehtäviä.

Nyt haemme joukkoomme uusia viimeistyksen työntekijöitä.

Päätehtävä:

Sukkien muotoilua lestillä, laadunvalvonta ja etiketin kiinnitys/myyntikunnostaminen, tarvittaessa muitakin viimeistyksen työtehtäviä, kuten sukkien saumaamista saumausrobottiena avulla, paketointikoneen käyttöä ja pakkaustyötä.

Työtä tehdään yksin tai pareittain, työ on fyysistä tarkkuutta vaativaa toistotyötä. Tuntipalkan lisäksi maksamme tuotantobonusta tuotantomäärän mukaan. Tuntipalkka 10,58 €/h ja iltalisä koko vuorolta 1,06 €/h.

Työ on joko yksi- tai kaksivuorotyötä tuotannon tarpeen mukaan. Työajat: aamuvuoro klo 6.30-14.00 ja iltavuoro klo 14.00-21.30. Päivän työaika on 7,5 h ja viikkotyöaika 37,5 h. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva, neljän kuukauden koeajalla.

Työsuhde-etuina 50% liikuntakustannusten tukea, tuote-etuja, laaja työterveyspalvelu sisältäen fysioterapia palveluita.

Työ ei vaadi aiempaa kokemusta tai koulutusta. Luku- ja kirjoitustaito suomeksi sekä perustason tietokoneen käyttötaidot lisättynä ahkeruudella ja iloisella asenteella riittävät.

Työtekijöidemme työsuhteen keskimitta on 16,5 vuotta, yritys täytti tänä vuonna 25 vuotta.

Kaikki tuotteemme valmistetaan Suomessa, Ylöjärven tehtaalla.

WWW-osoite: https://sukkamestarit.com/fi-fi/
Yhteystiedot: Jani Tarkki, p. 040 841 8632, jani.tarkki@sukkamestarit.fi
Työpaikan osoite: Kuukuja 2-4, 33420 TAMPERE
Palkkaus: Tekstiili- ja muotialan TES:n mukaan
Työkokemus: ei lainkaan – 1v
Työ alkaa: heti tai sopimuksen mukaan
Työaika: kokoaikatyö, 1- tai 2-vuoroa tarpeen mukaan
Työn kesto: yli 12 kuukautta, toistaiseksi voimassa oleva työ
Haku päättyy: 19.12.2021 klo 23:59
Jätä hakemus: hakemukset sähköpostilla jani.tarkki@sukkamestarit.fi, viestin otsikko Muotoilijaksi

Tam-Silk: Teollisuusompelija (2 paikkaa)

Tam-Silk on lähes satavuotias start-up yritys Kangasalta. Meitä on jo lähes neljäkymmentä ammattilaista Tam-Silkillä. Tuottemme liittyvät kuluttajien alus- ja päälivaatepukeutumiseen painottuen trikootuotteisiin.

Teollisuusompelijan työ, johon nyt haetaan henkilöä voi koostua ompelusta, tarkastuksesta, viikauksesta, pakkauksesta tai muusta siihen liittyvästä työtehtävästä.

Tam-Silkillä me uskomme, että hyvä luo hyvää kaikessa tekemisessä. Niin työyhteisömme sisällä kuin ympäröivässä yhteiskunnassa. Me haluamme olla tuomassa tekstiiliteollisuuden takaisin Suomeen.

Haemme nyt joukkoomme 2 vaiheompelijaa vakituiseen työsuhteeseen. Työtehtävät ja palkkaus määräytyvät osaamisen perusteella.

Lisätiedot tuotantovastaava Piia Hatunen +358 10 666 8050

Top-Knit: Ompelija, leikkaaja

Haemme osaavaa ompelijaa/leikkaajaa Siikaisiin. Aiempi kokemus tekstiilialalta eduksi.

Viikkotyöaika ma-to klo 7 – 15.30. Vuokra-asunto tehtaan yhteydestä mahdollinen.

Yhteydenotot ja hakemukset sähköpostitse topknit@topknit.fi.

UPEA Company: Teollisuusompelija

Olet etsimämme henkilö jos olet kiinnostunut muodista ja ompelu on lähellä sydäntäsi, sinulta löytyy joustavan materiaalin ompelun perustaidot ja teollisuusompelukoneet ovat ennestään tuttuja. Alan koulutus ei ole välttämätön, jos sinulla on hyvät kädentaidot ja vahvaa ompeluosaamista. Olet iloinen tiimityöskentelijä, joka tarttuu toimeen myös itsenäisesti. Plussaa on, jos ymmärrät kaavoittamisen perusteet.

Meillä töskentely on monipuolista ja innostavaa! Pääset mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan mallistojamme monipuolisesti.

Ompelijan työnkuvaan kuuluu pääsääntöisesti neulevaatteiden ja asusteiden leikkaaminen, ompeleminen ja viimeistely. Tarvittaessa myös asiakaspalvelu Studiolla ja myyntitapahtumissa kuuluu toimenkuvaan. Perehdytys ja koulutus työtehtäviin annetaan työn alettua.

Tutustu upeaan yritykseemme osoitteessa www.upeashop.fi

Yhteystiedot: Jonna Ruokamo 0405778470 ark. klo 9-17, info@upeashop.fi
Työpaikan osoite: Kuormatie 17, 91900 LIMINKA
Palkkaus: Tekstiili- ja muotialan tes
Työkokemus: 1-5 vuotta
Työ alkaa: Heti/ Sopimuksen mukaan
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta

Vitrulan Composites: Koneenhoitaja (5 paikkaa)

Vitrulan Composites Oy on lasi- ja hiilikuitulujitteita valmistava yritys Mikkelissä. Olemme toimineet Mikkelissä vuodesta 1980-luvulta lähtien Ahlstrom-Munksjö Glassfibre Oy nimellä ja aloittaneet Vitrulan Composites Oy:nä 01.01.2020. Tehtaallamme työskentelee tällä hetkellä noin 115 henkilöä tuotannossa ja toimistossa eri tehtävissä.

Pitkäaikaisella ja vankalla lasi- ja hiilikuitulujitteiden valmistuskokemuksella takaamme asiakkaillemme laadukkaat tuotteet, sujuvan asiakaspalvelun ja teknisen tuen. Vitrulan Composites palvelee ammattitaidolla monipuolista komposiittialan asiakaskuntaa tuulivoima-, kuljetus- ja rakennusteollisuudessa sekä useissa muissa teollisuuden sovelluksissa ympäri maailmaa.

Haemme Mikkelin tehtaalle tuotantoon

koneenhoitajia.

Tehtävänäsi on valmistaa lasi- ja hiilikuitulujitteita tuotantokoneilla teollisessa ympäristössä. Tehtäviisi kuuluu ajon aikainen tuotteen laadunvalvonta, laadunvarmistusmittausten tekeminen, tuotantokoneen toimintavarmuuden ja laaduntuottokyvyn seuraaminen ja siitä raportoiminen kunnossapidolle ja työnjohdolle. Tilaat myös raaka-aineita ja pakkausmateriaaleja koneelle, täytät lokikirjaa mahdollisista häiriöistä ja muuttuneista ajo-olosuhteista. Työhön kuuluu noin kahden viikon alkuperehdytysjakso ja lisäopastusta saat työn edetessä.

Odotamme sinulta teknistä osaamista ja ymmärrystä. Tekstiili- tai konetekniikan tuntemus ja kokemus teollisesta työskentely-ympäristöstä on ehdottomasti eduksesi. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä itseohjautuvuutta. Vuorotyö on sinulle mieluinen tapa työskennellä ja olet innokas ja nopea oppimaan uutta alaa. Olet ripeäotteinen ja sosiaalinen tiimipelaaja.

Työ vaatii erittäin hyvää fyysistä kuntoa ja kykyä sopeutua vuorotyöhön, niin aikaisin aamuherätyksiin kuin haluun työskennellä myöhäisinä iltatunteina. Etsimme henkilöitä 2-vuorotyöhön, jotka sijoittuvat ma-pe, vuoroviikoin aamu- ja iltavuorot. Lisäksi meillä on tarjolla 1-2 paikkaa pelkkään yövuoroon.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn tehtaallamme vuoden 2022 alusta alkaen noin 6 kk määräaikaisesti. Mahdollisuus on myös työn pidempiaikaiseen jatkumiseen. Koneenhoitajan tehtäviä täytämme myös hakuaikana.

WWW-osoite: http://www.vitrulan.com
Yhteystiedot: Vitrulan Composites Oy, henkilöstöpäällikkö Susanna Kukkola, susanna.kukkola@vitrulan.com
Työpaikan osoite: Insinöörinkatu 2, 50100 MIKKELI
Palkkaus: Tekstiili- ja muotialan työehtosopimus
Työkokemus: 1-5 vuotta
Työ alkaa: 01.01.2022, sopimuksen mukaan
Työaika: 2-vuorotyö
Työn kesto: 3 – 6 kk
Jätä hakemus: Hae tähän tehtävään 15.12.2021 mennessä laittamalla vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelosi sähköpostilla osoitteeseen susanna.kukkola@vitrulan.com tai postitse osoitteeseen Vitrulan Composites Oy, Insinöörinkatu 2, 50100 Mikkeli. Kuoreen merkintä “koneenhoitaja”.