Alan avoimet työpaikat

Suomen Tekstiili & Muoti julkaisee tällä sivulla jäsenyritystensä avoimia työpaikkoja. Ilmoitukset ovat yritysten omia, ja kyselyt paikoista voi kohdistaa suoraan ilmoittavalle yritykselle. Hakuilmoituksen voi julkaista sivuillamme lähettämällä tiedot viestinta@stjm.fi. Muista liittää mukaan yhteystiedot ja ilmoituksen voimassaoloaika! Tietoja koostetaan myös verkosta.

Inka: Tehdaspäällikkö

Inka on Itämeren alueella toimiva suomalainen nauhatuotteiden valmistaja, joka toimii jo kolmannella vuosisadallaan.

Menestyksemme perustuu laadukkaisiin tuotteisiin, erinomaiseen asiakaspalveluun ja aktiiviseen tuotekehitykseen.

Olemme ympäristöasioissa edelläkävijä ja panostamme voimakkaasti kiertotalouteen ja älykkäiden nauhatuotteiden kehittämiseen.

Haluamme kasvaa kannattavasti. Kannattavasti kasvava yritys mahdollistaa uudet investoinnit, kilpailukyvyn jatkuvan kehittämisen ja tarjoaa työntekijöillemme mielenkiintoisen ja kehittyvän työympäristön.

Inka Oy hakee nyt

TEHDASPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan Virtain Killinkoskella sijaitsevan tehtaan toiminnoista ja toimintojen kehittämisestä.

Työnkuvaasi kuuluu toimintaprosessien kehittäminen ja tuotannon tehostaminen, materiaalihankintojen kehittäminen sekä tuotekehitys. Johdat reilun kahdenkymmenen hengen tiimiä.

Olet mukana uusien investointien hankintaprosesseissa ja käyttöönotoissa. Esimiehesi on toimitusjohtaja.

Odotamme sinulta

  • kokemusta ja näyttöjä toimintojen kehittämisestä tuotantoympäristössä
  • hyvää henkilöjohtamista
  • innokkuutta ja paloa kehittää asioita
  • joustavaa ja energistä otetta
  • hyvää englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle

  • haasteellisen ja mielenkiintoisen tehtävän kotimaisen ja vakavaraisen yrityksemme palveluksessa
  • tarvittavaa itsenäisyyttä hoitaa tehtävääsi yrityksen strategian mukaisesti
  • ammattitaitoisen tiimimme taustatuen

Lisätietoja tehtävästä antaa Blom Company Oy, seniorkonsultti Seija Blom, p. 044 976 5512 tai toimitusjohtaja Sirpa Heinämäki, Inka Oy, p. 050 385 6204. Lähetä hakemuksesi 7.10.2020 mennessä rekry@blomcompany.fi.

Finn-Nauha: Tekstiilityöntekijä

Finn-Nauha Oy on suomalainen perheyritys, jonka juuret ulottuvat 1940-luvulle. Valmistamme nauhoja, nyörejä sekä niiden jalosteita mm. vaativiin teknisiin käyttötarkoituksiin ja ompelevalle teollisuudelle.

Etsimme joukkoomme nauhantekijää monipuolisiin tehtäviin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 2-vuorotyöhön. Aiempaa osaamista tai koulutusta ei vaadita, vaan on tärkeämpää, että olet halukas tarttumaan toimeen ja oppimaan uutta.

Tiedustelut: Mika Reijonen 040 724 5552 (arkisin 8-15)

WWW-osoite: https://www.finn-nauha.fi/fi/
Yhteystiedot: Mika Reijonen, mika.reijonen@finn-nauha.fi
Työpaikan osoite: Punojantie 2, 42800 HAAPAMÄKI
Haku päättyy: 30.09.2020

Jätä hakemus 30.09.2020 mennessä joko postilla Finn-Nauha Oy, TYÖHAKEMUS, Punojatie 2, 42800 HAAPAMÄKI, tai sähköpostitse osoitteeseen mika.reijonen@finn-nauha.fi

Moiko: Viestintäkoordinaattori

Moiko hakee joukkoonsa viestintäkoordinaattoria suunnittelemaan ja vastaamaan digitaalisen viestinnän toteutuksesta.

Voit olla vastavalmistunut, opiskelija joka pystyy työskentelemään opintojen ohessa, tai jo kokeneempi tekijä. Sinulla on viestinnän alan tutkinto tai riittävä määrä työssä saatua kokemusta. Pystyt tuottamaan laadukasta tekstiä ja mielenkiintoisia sisältöjä. Olet aktiivinen somessa ja kiinni ajassa. Olet innostunut, energinen, valmis oppimaan uutta ja sinulla on loistavat tiimityöskentelytaidot.

Päätehtävänäsi on vastata Moikon viestinnästä eri somekanavissa (uutiskirjeet, facebook, instagram, linkedin ja twitter). Lisäksi päivität verkkokaupan sisältöjä, luot kampanjoita, osaat jo tai olet halukas oppimaan maksetun mainonnan rakentamista ja analytiikkaa. Osana pientä yritystä suhtaudut positiivisesti siihen, että joskus digikanavien hoitamisen lisäksi kannat kanssamme lähetyksiä postiin tai rakennat joulun alla pop-up -kauppaa keskustassa.

Moiko on kansainvälistä kasvua hakeva, palkittu designyritys, joka suunnittelee ja tuottaa ainutlaatuisia heijastavia asusteita Suomessa. Moikolla on Suomessa useita nimekkäitä jälleenmyyjiä ja vahva asiakaskunta. Tiimimme on pieni, ketterä ja pippurinen. Tähän tiimiin haemme pitkäaikaista jäsentä, joka on valmis kasvamaan ja kehittymään kanssamme.

Haemme

  • kokemusta digitaalisten kanavien hoidosta
  • hyviä kirjoitus- ja viestintätaitoja
  • oma-aloitteisuutta ja ongelmanratkaisutaitoja
  • positiivista asennetta ja hyvää energiaa
  • englannin ja ruotsin kielen osaaminen on eduksi.

Tarjoamme

  • vakituisen työpaikan kasvuyrityksessä – työaika sovittavissa välillä 20 – 37,5 h / vko
  • mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvaa ja ammatillista osaamista
  • mahdollisuuden päästä mukaan rakentamaan verkkokaupan kotimaista ja kansainvälistä kasvua
  • työpaikan kauniissa Lauttasaaressa
  • joustavat työajat ja mahdollisuuden etätöihin.

Lisätietoja: Mari Heinonmäki / 040 733 1426 / mari @moiko.fi
Lähetä vapaamuotoinen työhakemus, CV ja palkkatoivomus osoitteeseen kauppa@moiko.fi

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydettyä.

Mölnlycke: Pricing Manager

Does helping to make life better for millions of people motivate you?

If the answer is yes, you think just like us. We are a world-leading medical solutions company, designing and supplying medical solutions to enhance performance in healthcare – from the hospital to the home.
We’re looking for people who want to improve outcomes for healthcare professionals and their patients.

Continuing to invest in our future, we are looking to hire a Pricing Manager, to be based in Europe. The role’s geographical remit covers all our sales organisation worldwide and will require around 30% of travel to meet with local teams during tender processes and new product launches.

You will own our Price and Governance policy, and will liaise closely with local sales and marketing teams during bids and tenders, to ensure that Mölnlycke’s pricing is maintained throughout the region. The maintenance of our pricing structure is integral to our business and essential if we wish to continue to grow in a controlled and consistent way.

You will also support the local teams with new product launches, ensuring that pricing is correct and appropriate through market and competitor analysis.

Another important aspect of this position is to effectively report on the pricing structure during closing periods – how it is year to date compared to previous periods and according to the planned target.

Responsibilities:

  • Drive Value Based Pricing methodology
  • Define and implement target prices, floor prices and pricing governance
  • Monitor pricing across Europe, suggest and implement local guidelines
  • Drive implementation of global pricing initiatives and processes
  • Provide pricing training
  • Support local sales & marketing teams in bids and tender processes

Profile:

  • Minimum university degree (preferably business/pricing/marketing related)
  • Min. 5 years professional experience in commercial/pricing/finance/marketing
  • Preferably personal track record in developing pricing or commercial approaches, driving advanced pricing mindset and executing pricing strategies with customers and internally
  • Practical cross functional experience within marketing, sales, finance, global and local markets
  • Excellent analytical skills
  • Strong communication and presentation skills
  • Solid project management experience
  • Extensive knowledge of MS Office applications, especially Excel and PowerPoint and Power BI
  • Results and performance driven
  • Strategic thinking
  • Comfortable in interacting with Senior Leadership
  • Ability to inspire, influence and challenge others.

This is an important and international role for Mölnlycke – if you have experience influencing others, if you are able to make a quick and decisive impact, and if you have experience in pricing, either from a consultancy background or from within a company, then we would like to hear from you.

Apply

About Mölnlycke
Mölnlycke is a world-leading medical solutions company. We design and supply solutions to enhance performance at every point of care – from the hospital to the home.

We specialise in:
• Wound management: including dressings with Safetac® such as Mepitel® and Mepilex®
• Preventing pressure ulcers: with Mepilex® Border used prophylactically and devices to help turn and re-position patients
• Surgical solutions: including Mölnlycke trays, HiBi® antiseptics and Biogel® surgical gloves

Mölnlycke was founded in 1849. Nowadays our solutions are available in around 100 countries; we’re the number one global provider of advanced wound care and single-use surgical products; and we’re Europe’s largest provider of customised trays. Our headquarters are in Gothenburg, Sweden and we have about 7,800 employees around the world.

Nosh Company: Edustajia

Sykkiikö sydämesi laadukkaille vaatteille ja myynnille? Viihdytkö ihmisten parissa ja rakastat erinomaista asiakaspalvelua? Hae NOSH edustajaksi kevätkaudelle 2021 ja tule osaksi kasvavaa menestystarinaa. 

NOSH on suomalainen vaatemerkki, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Valikoimaamme kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naisten, lasten ja miesten vaatteet. Vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu luomupuuvilla. Kaikki vaatteemme valmistetaan vastuullisesti Euroopassa.

Tutustu tarkemmin NOSH-brändiimme tästä.

***

Suomalainen Nosh Company Oy etsii

ENERGISIÄ, INNOSTUNEITA JA YRITTÄJÄHENKISIÄ EDUSTAJIA

Toimit itsenäisenä yrittäjänä edustaen tunnetun NOSH-brändimme suosittuja ja laadukkaita vaatteita. Teet myyntityötä räätälöimämme palvelukonseptin parissa palvellen asiakkaita mm. asiakkaiden kotona, työpaikoilla, erilaisissa tapahtumissa ja myös onlinekutsuilla. Edustajana voit työskennellä oman elämäntilanteesi mukaan joko kokopäiväisesti tai osa-aikaisesti. Onlinekutsut antavat mahdollisuuden palvella asiakkaita ympäri Suomen.

Tarjoamme sinulle avaimet yrittäjyyteen; valmiin myynti- ja tuotekonseptin, jolla palvelet asiakkaitasi sekä kilpailukykyisen provisiojärjestelmän. Tarjoamme lisäksi vaatekutsuasiakkaille erikoisetuja ja kampanjoita. Me hoidamme puolestasi niin maksuliikenteen, toimitukset kuin varastoinnin sekä tuemme työtäsi markkinointimateriaaleilla. Yrittäjänä keskityt tuotteiden myyntiin ja oman asiakaskunnan rakentamiseen.

Saat meiltä erinomaisen myynnin tuen, coach-edustajan valmentajaksesi sekä muiden edustajien kannustavan yhteisön. Sinulla on loistava mahdollisuus menestyä edustajana ja tehdä kannattavaa liiketoimintaa toimivan konseptin parissa.

Odotamme sinulta

  • Sosiaalisuutta, positiivisuutta sekä rohkeutta kohdata uusia ihmisiä
  • Yrittäjähenkistä asennetta ja motivaatiota sekä määrätietoista toimintatapaa
  • Aitoa kiinnostusta muotiin ja myyntityöhön

Tarjoamme sinulle

  • Mielenkiitoisen ja monipuolisen työnkuvan design-vaatteiden parissa
  • Mahdollisuuden kasvattaa omaa ammattitaitoa osaavan tiimin tukemana
  • Avaimet käteen -yrittäjyyden ja mahdollisuuden menestyä yhdessä NOSH-brändin kanssa
  • Mahdollisuuden palvella asiakkaita perinteisten vaatekutsujen lisäksi myös onlinekutsuilla.

 

Hakuaika: 22.11.2020 asti
Rekrytoiniin nettisivut
Hakulomake
Lisätietoa: rekry@nosh.fi

Reima: Group Business Controller

Reima is a world-leading activewear brand dedicated to kids. With over 75 years of experience, we know it’s the small details that make the biggest difference. That’s why our award-winning products are safe, innovative, sustainable, and will last the test of time. Reima employs almost 500 people on three continents. Courage, excellence, integrity, collaboration and joy are the values that drive our behaviour. Read more about us on www.reima.com.

To strengthen our finance team and support the successful growth of Reima we are looking for a proactive and reliable team player to join our finance team as

Group Business Controller

Your main responsibility is to support and control Reima Group’s business units and the leadership team. You are a key player in business planning activities like budgeting and forecasting. Reporting and analysing processes are part of your areas of responsibility.

In this role understanding and anticipating business requirements are crucial to ensure development and delivery of appropriate finance solutions to different units with a focus on sales profitability, product data, logistics and inventory management. You will also work closely with Group Finance Controller to align management accounting and external accounting.

You will participate in and lead different finance- and business-related projects including for example finance modelling and analytics tools development. The role also includes reporting activities like daily KPI reporting, cost controls and reconciliations, and maintenance of reporting and analytics tools Qlik Sense and Anaplan.

To succeed in this role, you will need

  • 5+ years of experience in working in a business control team preferably in a multi-channel consumer goods company
  • Proven analytical skills and ability to balance several priorities and projects
  • Fluent verbal and written skills in English, Russian and/or Chinese are a plus
  • University degree in finance, economics or accounting
  • Experience in global teamwork, preferably also in a team-leading role
  • Hands on attitude, positive and proactive mindset and good communication skills
  • Preferably experience in Microsoft Navision/Dynamics, Qlik Sense, Anaplan and building Excel models
  • Knowledge of external accounting, particularly IFRS
  • Readiness to travel

We offer you an opportunity to further develop your competencies and knowledge in our dynamic and international working environment. Reima as a company is currently going through a change of transforming from traditional product-oriented company into a consumer experience driven company that seeks for new opportunities through digitalisation.

This position is permanent and located at our headquarters in Vantaa, Finland. You will report to Group CFO.

We will start going through applications as they come in and the position will be filled as soon as we find the right candidate. Please send your CV and application with salary expectation no later than 4 October 2020.

Apply

Tuotenauha: Tuotantotyöntekijä/silkkipainaja

Vuonna 1948 perustettu Tuotenauha Oy on yksi pohjoismaiden suurimmista etikettien valmistajista. Tuote-etiketit, – nauhat, – merkit sekä tarrat valmistetaan asiakkaiden toiveiden mukaisesti, tilaustyönä vuosikymmenien kokemuksella ja ammattitaidolla.

Laadunvalvontamme on korkealla tasolla ja testaammekin säännöllisesti kaikki käyttämämme raaka-aineet ja painovärit.
Meille tärkeitä asioita ovat hyvä asiakaspalvelu, luotettavuus, korkealaatuiset tuotteet sekä nopeat toimitusajat.

Vuonna 2017 yritys siirtyi uuteen aikakauteen omistajanvaihdoksen myötä. Ajanmukainen teknologia ja uusi informatiivinen nettisivusto tilaustoimintoineen on avannut asiakaspalvelun uudelle tasolle.

TOIMENKUVA
Etsimme Tuotenauha Oy:lle tuotantotyöntekijää/silkkipainajaa vakituiseen työsuhteeseen. Tehtävässä teet painomenetelmällä Tuotenauhan eri tuotteita ja osallistut koko tuotannon prosesseihin, joihin sinut tarvittaessa opetetaan. Työt alkavat heti kuin sopiva työntekijä löytyy.

ODOTAMME SINULTA
Olet valmis oppimaan uutta ja sitoudut tehtäviin. Tapasi tehdä töitä on tarkka ja täsmällinen.

KOULUTUS JA TYÖKOKEMUS
Alan kokemuksen ja/tai koulutuksen katsotaan ehdottomasti eduksi, mutta olemme valmiit kouluttamaan uuden henkilön tähän tehtävään. Tähän tehtävään haetaan tekijää joka sitoutuu vakituiseen työsuhteeseen. Palkkaus tulee määräytymään Tekstiili- ja muotialan työehtosopimuksen mukaisesti.

MUUT TIEDOT
Hae tätä tehtävää pikaisesti, sillä käymme hakemuksia läpi jo rekrytoinnin aikana ja paikka täytetään kun sopiva henkilö on löytynyt.
Lisätietoja rekrytoinnista antaa VMP Lahti 03 873200 / lahti(a)vmp.fi. Täytä hakemus www.vmp.fi ja liitä sinne cv:si.

Liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti, joten varmista tuleva työpaikkasi lähettämällä hakemuksesi meille pikaisesti.

Työpaikan osoite: Moisionkatu 6, 15100 LAHTI
Työ alkaa: Heti sopivan tekijän löydyttyä
Haku päättyy: 27.09.2020 klo 23:59

Hae työpaikkaa