Alan avoimet työpaikat

Suomen Tekstiili & Muoti julkaisee tällä sivulla jäsenyritystensä avoimia työpaikkoja. Ilmoitukset ovat yritysten omia, ja kyselyt paikoista voi kohdistaa suoraan ilmoittavalle yritykselle. Hakuilmoituksen voi julkaista sivuillamme lähettämällä tiedot viestinta@stjm.fi. Muista liittää mukaan yhteystiedot ja ilmoituksen voimassaoloaika! Tietoja koostetaan myös verkosta.

Aalto-yliopisto: Vaatesuunnittelun (muoti) lehtori

 

Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS) on Pohjoismaiden johtava korkeakoulu muotoilun, muodin, pelien, median, arkkitehtuurin, elokuvan, taidekasvatuksen ja taiteen alalla. Tuotamme maailmanluokan tutkimusta taidekasvatuksessa, muotoilussa ja muotoiluajattelussa, digitaalisessa mediassa ja visuaalisessa kulttuurissa sekä kaupunkisuunnittelussa ja arkkitehtuurissa. Opiskelijamme ovat laaja-alaisia innovaattoreita, jotka yhdistelevät vuosisadan perinteitä inhimilliseen ja tulevaisuuteen suuntautuvaan lähestymistapaan sekä uusimpaan tekniikkaan. Uudistuva ja elävä kampuksemme Espoossa mahdollistaa erinomaisesti tieteidenvälisen työskentelyn.

Muotoilun laitos on osaavien, uutta luovien ja vastuullisten yksilöiden monimuotoinen yhteisö. Arvostamme muotoilussa teknistä taitoa ja yhteiskunnallista merkitystä – taiteellista ilmaisua unohtamatta. Koulutamme eturivin muotoiluammattilaisia ja visionäärejä vakiintuneille, muuttuville ja nouseville muotoilun aloille. Uudistamme osaamistamme korkeatasoisen tutkimuksen kautta jatkuvassa yhteistyössä sidosryhmiemme kanssa. Pyrimme kohti kestävää ja oikeudenmukaista yhteiskuntaa ja ympäristöä.

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun Muotoilun laitos hakee

Vaatetussuunnittelun (muoti) lehtoria

Aalto-yliopiston muodin pääaine on yksi maailman johtavia muotikoulutuksen ohjelmia. Opiskelijoidemme töiden tuloksia on palkittu kansainvälisissä kilpailuissa ja Aallon muoti on laajasti näkyvä ja tunnettu kansainvälinen ilmiö.

Aalto-yliopistossa sinulla on erinomaiset mahdollisuudet olla mukana viemässä Aallon muodin menestystä kohti tulevaisuutta ja olla jatkamassa opetuksen ja koulutuksen kehittämistyötä yhteistyössä muun innostuneen ja kunniahimoisen opettajakunnan kanssa.

Haettavan lehtoraatin ala on vaatetussuunnittelu (muoti). Tehtävä sijoittuu Muotoilun laitokselle Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulussa. Päätehtävänäsi on osallistua alan perusopetukseen ja opiskelijoiden opinnäytteiden ohjaukseen ensisijaisesti kandidaattitasolla. Lisäksi tehtävään kuuluu opetuksen suunnittelu ja kehittäminen yhdessä muun opettajakunnan kanssa koulutuksen uudistuessa jatkuvasti. Työtehtäviin voi sisältyä taiteellista toimintaa tai tutkimusta riippuen valitun henkilön profiilista. Opetustehtävien lisäksi työhön kuuluu hallinnollisia tehtäviä.

Odotamme sinulta

Etsimme joukkoomme visionääristä osaajaa, jolla on suunnittelukokemusta kansainvälisestä muotiteollisuudesta ja pedagogisia taitoja. Lehtorilta edellytetään vähintään maisteritasoista yliopistotutkintoa. Muodin ja vaatetussuunnittelun opetuskokemus yliopistotasolla katsotaan eduksi. Arvostamme muotialan laaja-alaista tuntemusta sekä tehtävään sopivaa taiteellista pätevyyttä ja kokemusta luovasta suunnittelutyöstä kansainvälisellä kentällä joko tuote/mallisto- tai konseptitasolta. Edellytämme hakijalta kykyä ohjata opiskelijan suunnitteluprosessia, hyviä kommunikointi- ja tiimityöskentelytaitoja sekä hyviä verkostoja muodin kentällä.

Tehtävään valittavalta edellytetään suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle

Tehtävä sijoittuu Aalto-yliopiston lehtorien urajärjestelmään valitun hakijan pätevyyden perusteella yliopisto-opettajaksi, yliopistolehtoriksi tai vanhemmaksi yliopistolehtoriksi. Lue lisää: https://www.aalto.fi/fi/tutkimus-ja-taide/lehtorien-urajarjestelma

Tehtävä täytetään 1.8.2021 alkaen neljän vuoden määräajalla ja menestyksekkään tehtävän hoidon myötä se on mahdollisuus vakinaistaa.

Palkka määräytyy Aalto-yliopiston palkkausjärjestelmän mukaan, perustuen tehtävässä vaadittuun osaamiseen ja kokemukseen. Voit esittää oman palkkatoiveesi. Opetushenkilöstö kuuluu kokonaistyöaikaan. Voimassa olevan työehtosopimuksen mukaisesti vuosittainen työaika on tällä hetkellä 1612 tuntia.

Tarjoamme sinulle ammatillista pedagogista tukea ja koulutusta.  Käytössäsi on ensiluokkaiset opetus- ja työskentelytilat ja studiot. Laitoksella olet osa motivoitunutta ja kunnianhimoista laajaa ammattilaisten yhteisöä.

Näin haet tehtävää

Haethan tehtävää 18.01.2021 kello 16.00 mennessä (CET + 2h) lähettämällä seuraavat hakumateriaalit englanniksi Saima-rekrytointijärjestelmässämme:

  • Motivaatiokirje, jossa tuot esille vahvuutesi ja visiosi tehtävänalaan liittyen (max. 1 sivu)
  • Ansioluettelo (sisältäen teosluettelon ja/tai julkaisuluettelon, selvityksen muusta mahdollisesta toiminnasta ammatti- ja tiede/taideyhteisössä)
  • Portfolio, joka sisältää korkeintaan viisi teosta, suunnitelmaa tai toteutettua suunnittelutyötä ja/tai julkaistua artikkelia (kaikki työt yhdessä tiedostossa, jonka koko enintään 100MB)
  • Selvitys opetusansioista opetusportfolion muodossa, ks. ohjeet: https://www.aalto.fi/sites/g/files/flghsv161/files/201810/teaching_competence_guidelines_for_candidate.pdf

Kaikki hakumateriaalit on toimitettava pdf-muodossa ja englanniksi. Varmista, että tiedostonimissä on nimesi. Rekrytointiprosessia suorittava työryhmä pidättää itsellään oikeuden pyytää hakijoita toimittamaan tarvittaessa lisämateriaalia.

Hakuasiakirjoja ei palauteta. Emme vastaanota muita kuin sähköisiä hakemusdokumentteja.

Aalto-yliopistolla on perustellusta syystä oikeus jättää täyttämättä tehtävä, jatkaa hakuaikaa sekä ottaa huomioon ehdokkaat, jotka eivät ole hakeneet paikkaa hakuajan kuluessa.

Valitut hakijat kutsutaan haastatteluun ja antamaan opetusnäyte Aalto ARTSissa sekä tutustumaan Muotoilun laitokseen ja Aalto-yliopiston Otaniemen kampukseen keväällä 2021, vallitseva tilanne huomioiden.

Hakemukset lähetään ulkopuolisille asiantuntijoille arvioitaviksi. Laitostason rekrytointiryhmä ja koulun opetustaidon arviointiryhmä haastattelevat shortlistalle valitut hakijat. Hakijoita arvioidaan opetusosaamisen, taiteellis-ammatillisen ja / tai tutkimuksen ansioiden, yhteistyötaitojen sekä ammatillisen ja taide- tai tutkimusyhteisöissä toiminnan perusteella. Arvioinnissa huomioidaan hakijan ansiot opetuksessa. Pedagogiset opinnot katsotaan eduksi.

Lisätietoja

Jos haluat kuulla lisää tehtävästä tai meistä, lisätietoja antaa Professori Pirjo Hirvonen (pirjo.hirvonen@aalto.fi). Hakemusteknisissä asioissa sinua auttaa HR-koordinaattori Katri Kotinurmi (katri.kotinurmi@aalto.fi).

Hae työpaikkaa

Ahlstrom-Munksjö: Chief Accountant

We are looking for an experienced and independent Chief Accountant, who will have an overall responsibility for General Ledger processing, period-end closing and adjustment procedures and financial reporting (statutory and IFRS) for the parent company. Chief Accountant cooperates closely with Group Reporting, Group Treasury and Business Transformation Project (Stella) teams. He/she also acts as a guiding person to the other team members.

Main responsibilities and expectations include:

  • Clerical day-to-day GL procedures, period-end closing, adjustments and reporting and responsible for fixed assets accounting
  • Balance Sheet and P&L both local GAAP and IFRS
  • VAT reporting
  • Annual report and tax calculations
  • Capable of running continuous improvement opportunities within all areas of responsibility
  • Represent Chief Accountant level of knowledge in different forums and working groups, especially in Stella business transformation project
  • Act as a tutor/guide in financial accounting and reporting related topics to the other team members
  • Knowledge of Treasury related transactions and their accounting treatment both in local GAAP and IFRS

Qualifications:

  • University degree in accounting
  • Strong practical experience in accountancy (minimum of 5 years)
  • Excellent skills in Finnish GAAP accounting and reporting rules
  • Very good knowledge of IFRS accounting and taxation
  • Language skills: fluent in Finnish and English
  • Good practical knowledge of MS Office tools, SAP and HFM knowledge are an asset
  • Excellent written and verbal communication skills; ability to communicate both internally and externally, as well as good teamwork skills
  • Proven track record of participation in big scale projects
  • Working experience in Financial Service Center environment is an asset

For further information, please contact seija.savinainen@ahlstrom-munksjo.com, tel. +358 40 842 2456

Please apply for the position by January 27, 2021.

Apply

Ahlstrom-Munksjö is a global leader in fiber-based materials, supplying innovative and sustainable solutions to its customers. Our mission is to expand the role of fiber-based solutions for sustainable everyday life. Our offerings include filter materials, release liners, food and beverage processing materials, decor papers, abrasive and tape backings, electrotechnical paper, glass fiber materials, medical fiber materials and solutions for diagnostics as well as a range of specialty papers for industrial and consumer end-uses.

Our annual net sales are about EUR 3 billion and we employ some 8,000 people. The Ahlstrom-Munksjö share is listed on the Nasdaq Helsinki and Stockholm.

 

Lapuan Kankurit: Taloushallinnon ammattilainen

Lapuan Kankurit Oy on Suomen johtava pellava- ja villakutomo, jonka toiminta perustuu kutomon vastuulliseen toimintaan, luonnonmateriaaleihin ja huippudesigniin.
Jatkuvasti kasvavalla ja kehittyvällä perheyrityksellämme on jälleenmyyjiä noin 30 maassa, kansainvälinen verkkokauppa sekä myymälöitä. https://www.lapuankankurit.fi/

Haemme Lapualle

taloushallinnon ammattilaista

Kansainvälisessä toimintaympäristössä tulet toimeen hyvin englannin kielellä.
Olet positiivinen ja toimit itsenäisesti, mutta tärkeänä osana tiimiämme.

Sinulla on taloushallinnon koulutus ja aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä.
Olet innostunut alasta ja halukas osallistumaan yrityksen taloushallinnon kehittämiseen.

Arvostamme

  • kokemusta myynti ja ostoreskontran hoidosta sekä laskutuksesta
  • tietoteknisiä taitoja, tarkkuutta ja yhteistyökykyä
  • kokemus raportoinnista sekä palkkahallinnon ja kirjanpidon tehtävistä luetaan eduksi
  • arvostamme työhön tarttuvaa oma-aloitteista asennetta sekä kykyä oppia uutta.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän organisaatiossamme.

Mikäli olet etsimämme henkilö, lähetä meille 15.1.2021 mennessä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@lapuankankurit.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jaana Hjelt 050-3381993 perjantaina 8.1.2021 klo 8-10 ja maanantaina 11.1.2021 klo 8-10.

Marimekko: Shop-in-shop Field Manager, Stockholm

Marimekko is a Finnish lifestyle design company renowned for its original prints and colours. The company’s product portfolio includes high-quality clothing, bags and accessories as well as home décor items ranging from textiles to tableware.

When Marimekko was founded in 1951, its unparalleled printed fabrics gave it a strong and unique identity. Marimekko products are sold in about 40 countries. In 2019, brand sales of the Marimekko products worldwide amounted to EUR 251 million and the net sales were EUR 125 million. Roughly 150 Marimekko stores serve customers around the globe. The key markets are Northern Europe, North America and the Asia-Pacific region. The Group employs about 450 people. The Marimekko share is quoted on Nasdaq Helsinki Ltd.

We are looking for a goal-oriented and outgoing

Shop-in-shop Field Manager

As our Shop-in-shop Field Manager, you will be responsible for ensuring that Marimekko shop-in-shops in Scandinavia meet the set sales and KPI targets. You will coordinate all operational tasks needed to run the business smoothly and profitably. Further, you will ensure high level of visual standards and brand experience in shop-in-shops.

You will work in close collaboration with Retail Manager, Visual Merchandisers, other shop-in-shop personnel and different department store representatives.

To succeed in the position, you should have a minimum of one year of experience from a Department/Store Manager position, from which you have a proven track record in sales and leadership. A proactive and outgoing personality and great problem-solving skills will be needed.

In this position, you will mainly be working on the shop floor in our most important shop-in-shops in Stockholm but the role also requires administrative work as well as traveling. In this position, you will report to Scandinavian Retail Manager.

Responsibilities include but are not limited to:

  • Setting daily and weekly goals for Marimekko shop-in-shops in Scandinavia
  • Following up on sales and KPI’s and taking action to improve these in a proactive manner
  • Being active in the daily sales work on the floor. Implementing high-quality and inspiring sales and service according to Marimekko’s customer service model
  • Continuously giving feedback and coaching the other Marimekko SiS staff to achieve the targets
  • Organizing trainings and workshops to train brand, product and sales for other Marimekko personnel but also department store staff and personal shoppers
  • Coordinating all campaigns and activations for all SiS units according to department store marketing calendars ensuring that all internal stakeholders are aligned and activities planned and executed in a successful manner
  • Independently coordinating and handling all daily operative tasks related to the shops
  • Managing the implementation of Visual merchandising guidelines, following up the results of VM and taking action based on the results

To be able to take our Shop in shop management to the next level, we believe that you need:

  • Proven leadership experience (min. 1 year) from a Store Manager or similar position preferably within fashion or interior decoration
  • Proven experience on leading sales (concrete track record)
  • Great presentation skills and ability to give inspirational trainings in Swedish and English both in person and digitally
  • Experience from working in an international context
  • Proactive and outgoing personality with ability to solve problems
  • Great administration skills
  • Willingness and ability to travel

At Marimekko we encourage people to be themselves. We believe in fairness and doing things together, using common sense and finding joy in our work. If you connect with these values and have the right background, then we can offer you a unique opportunity to work in an exciting, international environment.

Please fill in an application in English, including your CV, personal letter and salary request on our career site as soon as possible but no later than February 7th, 2021. Please note that applications will be reviewed already during the application period. We look forward to hearing from you soon!

Apply

Mölnlycke: Local Tray Administrator

Would you like to work for an organisation which is passionate about making life better for patients worldwide?

If the answer is yes, you think just like us. We are a world-leading medical solutions company, designing and supplying medical solutions to enhance performance in healthcare – from the hospital to the home. We’re looking for a Local Tray Administrator to help develop and implement the strategic marketing plans and support the growth of our surgical product portfolio.

The Role:

You will take ownership for the local administrative activities and product related processes, to drive the efficient communication and interaction between Marketing, Sales and Manufacturing. Working closely with the Trays Manager and Area Managers you will provide vital support for our successful surgical trays portfolio.

Key Responsibilities:

  • Create offers and production orders in line with sales team requests
  • Administer the quarterly tray change process
  • Build strong relationships with procurement and international manufacturing
  • Create new pricing matrixes and update SAP accordingly
  • Quarterly product activity and SLA reporting
  • Provide product availability to the sales team
  • Support tender process for product specification details
  • Utilise business management tool to track all tray changes
  • Manage and distribute team email inbox
  • Adhoc tasks as required by the business

Qualifications & Experience:

  • Previous Sales/Marketing Administration – Essential
  • Excellent Excel, SAP and Word experience – Essential
  • Proven stakeholder management – Essential
  • Demonstrable problem solving and ability to complete tasks autonomously – Essential
  • Fluent English, spoken and written – Essential
  • Healthcare industry knowledge – Desirable
  • Previous partnering with a sales team – Desirable
  • Adhoc involvement with project management – Desirable

 

About Mölnlycke

Mölnlycke is a world-leading medical solutions company. We design and supply solutions to enhance performance at every point of care – from the hospital to the home.

We specialise in:

Wound management: including dressings with Safetac® such as Mepitel® and Mepilex®
Preventing pressure ulcers: with Mepilex® Border used prophylactically and devices to help turn and re-position patients
Surgical solutions: including Mölnlycke trays, HiBi® antiseptics and Biogel® surgical gloves

Apply

PaaPii Design: Varastovastaava

Etsimme varastovastaavaa PaaPiille Kokkolaan

PaaPii Design Oy on vastuullinen ja kasvava tekstiili- ja vaatetusalan yritys. Päätuotteitamme ovat kankaat ja omassa ompelimossamme valmistetut vaatteet.

Tehtävässä vastaat verkkokauppatilausten tehokkaasta käsittelystä, varastonhallinnasta, työtehtävien organisoinnista sekä asiakaspalvelu- ja varastotiimin vetämisestä. Tiiminvetäjänä huolehdit ja osallistut päivittäisiin toimintoihin ja olet mukana kehittämässä niitä.
Työaika on 37,5h/vko. Työsuhde on vakituinen. Työ varastovastaavana vaatii tekijältään oma-aloitteisuutta, tiimityöskentelytaitoja, tarkkuuta ja suunnitelmallisuutta.

Odotamme sinulta:

  • Soveltuva koulutus ja työkokemus
  • Tuloksellista ja tavoitteellista työskentelytapaa
  • Paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä
  • Halua oppia uutta ja kehittää varaston toimintaa.

Tarjoamme:

  • Näköalapaikan kestävän, kotimaisen vaateteollisuuden parissa
  • Kokopäiväisen työsuhteen mukavassa porukassa ja työympäristössä
  • Monipuolisen työnkuvan, jossa on mahdollisuus kehittyä
  • Hyvät työsuhde-edut, kuten joustavat työajat ja kattava työterveysvakuutus.

Tule osaksi iloista porukkaamme, ja kehitetään PaaPiita yhdessä! Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan sopivan työntekijän löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa operatiivinen johtaja Anna Nygård p. 050 468 5007 . Lähetä meille hakemus palkkatoiveineen ja CV osoitteeseen anna.nygard@paapiidesign.com. Hakuaika päättyy 24.1.2021

 

Ruskovilla: Teollisuusompelija

Haetaan kahta teollisuusompelijaa trikootuotteiden ompeluun.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Ossi Näkki, p. 040 543 0527, s-posti ossi.nakki@ruskovilla.fi.

Työpaikan osoite: Kinnarintie 32, 16200 ARTJÄRVI
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 31.01.2021
Jätä hakemus: ossi.nakki@ruskovilla.fi

Katso lisää: https://webshop.ruskovilla.fi/

Varusteleka: Vastuuttomuuskoordinaattori

Varustelekalla on kovat tavoitteet vähentää vastuuttomuuttaan. Ollaan kuitenkin huomattu, että tässä ollaan sillai ikävässä edelläkävijäasemassa, ettei mitään saa valmiina, vaan kaikessa joutuu kyseenalaistamaan, selvittämään ja miettimään, miten asiat pitäisi tehdä paremmin. Tämä on vähän liikaa meidän nykyisten työtehtävien päälle, että saataisiin tuloksia tarpeeksi nopeasti. Siksi me tarvitaan nyt vastuuttomuuskoordinaattori.

Tähän tarvitaan nyt sellainen kunnon viherihminen, joka ottaisi harteilleen meidän ympäristötuho- ja vastuuttomuusprojektit, ja veisi meitä kohti sitä kaukaista tavoitetta, että voitaisiin rehellisesti alkaa puhumaan ympäristöystävällisyydestä ja vastuullisuudesta. Tässä pitäisi pystyä sisäistämään tämä hirvittävän laaja kokonaisuus ja pysyä innostuneena siitä.

Vastuuttomuuden poistaminen on erikseen merkitty strategisesti tärkeäksi osaksi Varustelekan toimintaa, joten työtehtävällä on strateginen merkitys, eikä tarkoitus ole vain saada aikaan joku kerran vuodessa -raportti. Vastuuttomuuskoordinaattorin pitäisi tunkeutua epäeettisyyslasit päässä kaikkeen meidän tekemiseen ja auttaa viemään joka osa-aluetta eteenpäin. Hänen tulee kouluttautua itse ja olla oma-aloitteisesti kiinnostunut siitä, mitä maailmalla tapahtuu, ja kouluttaa meidän muuta väkeä oman vastuualueensa asioihin.

Hankintaosasto odottaa kovasti, että joku tulee auttamaan materiaalivalinnoissa, auditointiohjelmien tarkastelussa ja tavarantoimittajien arvioinnissa.

Vastuuttomuuskoordinaattori koordinoi meidän epäeettisyysohjelmaa ja toimii projektipäällikkönä siihen liittyvissä hankkeissa, esimerkiksi hiilijalanjäljen selvitys- ja kompensointiprojektissa.

Vastuuttomuuskordinaattori tiedottaa myös ulospäin, luo ja ylläpitää Vastuuttomuus- ja epäeettisyys -sivustoa Varustelekan verkkokaupassa, sekä tuottaa aiheesta materiaalia sosiaaliseen mediaan.

Edellytämme sinulta:

  • Tehtävään mahdollisimman hyvin soveltuvaa koulutusta.
  • 1-2 vuotta työkokemusta (kerrytetty opintojen ohella tai valmistumisen jälkeen).
  • Avoin, avarakatseinen ja asiakaslähtöinen asenne työtä ja kollegoita kohtaan.
  • Intoa, oppimiskykyä ja terävää päätä.
  • Vahvaa ymmärrystä ja mielenkiintoa ympäristöasioista.
  • Näyttöä projektinhallinnasta sekä kaupallista silmää ja ymmärrystä.

Eduksi katsotaan, jos löytyy työkokemusta itsenäisestä roolista, jossa olet päässyt kehittämään yrityksen prosesseja tai järjestelmiä.

Varusteleka haluaa olla edelläkävijä, kohdata haasteet rohkeasti ja tehdä asiat niin, että voi olla niistä ylpeä. Sun pitää haluta samaa.

Työsuhde on vakituinen ja siihen sisältyy 37,5h viikkotyöaika. Varustelekassa pidetään työntekijöistä hyvää huolta, ja se näkyy mm. hyvissä työsuhde-eduissa. Sekä työterveydenhuolto että vakuutukset ovat tavallista kattavammat. Työntekijät saavat tuotteisiin uskomattomat henkilökuntahinnat. Jos Varustelekan tavoitteet saavutetaan, koko henkilökunta saa siitä rahallisen bonuksen. Näiden lisäksi työntekijöillämme on käytössä Varustelekan hyvin varusteltu kuntosali sekä työsuhdepolkupyörä. Ja hei, meidän työpaikalla on sekä sauna, että baari.

Työ alkaa alkuvuodesta 2021 sopimuksen mukaan ja palkkahaitari työtehtävässä on 2500-3500 euroa riippuen palkattavan henkilön osaamisesta.

Me ollaan ammattitaitoinen, kovaa työtä ja ajoittaista taistelustressiä ja jatkuvaa muutosta hyvin kestävä porukka, joka välillä osaa hymyillä vähintään suu kiinni. Jos haluat olla osa meitä, laita hakemus CV:n ja palkkatoiveen kera osoitteeseen eric.andersson@varusteleka.fi. Lähetä se meille sellaisessa tiedostomuodossa, jonka saa auki – PDF on kunnon hyvä.

Hakujen vastaanotto päättyy 31.1.2021 tai sitten kun sopiva henkilö on löytynyt. Työhaastattelut aloitamme välittömästi, joten älä jää arpomaan.

Vitrulan Composites: Tuotekehitysharjoittelija (kesätyö)

Vitrulan Composites Oy on lasi- ja hiilikuitulujitteita valmistava yritys Mikkelissä. Olemme toimineet Mikkelissä 80-luvulta lähtien Ahlstrom-Munksjö Glassfibre Oy nimellä ja aloittaneet Vitrulan Composites Oy:nä 01.01.2020.

Tuotekehitysharjoittelija kesätyö

Haemme Mikkelin tehtaan tuotekehitystiimimme kesäksi harjoittelijaa. Opiskelet DI-insinööriksi tai olet juuri valmistunut nuori. Kiinnostuksesi kohteina voivat olla komposiitit, materiaalitekniikka, konetekniikka tai tekstiilitekniikka, kemian puolen tuntemuskaan ei ole haitaksi. Olet kiinnostunut toimimaan teollisuuden parissa ja haluat kokeilla kesän ajan millaista olisi työskennellä tuotekehityksen parissa myös tulevaisuudessa. Olet oma-aloitteinen, reipas etkä pelkää tarttua toimeen. Käytännön työkokemus on plussaa. Osaat ajatella analyyttisesti ja kykenet tulkitsemaan esimerkiksi laboratoriotöiden tuloksia. Microsoft Office ohjelmat ovat sinulle tuttuja työkaluja entuudestaan ja hallitset ne suvereenisti.

Työskentelet tuotekehitystiimissä komposiittien maailmassa, päivääsi kuuluu laboratoriotöitä ja testisuunnittelua, teet analyyseja ja purat ne kirjalliseen muotoon, päivität työohjeita ja osallistut mahdollisesti koeajoihin tuotannossa. Työ on pääosin toimistossa ja laboratoriossa, normaalina päivätyöaikana.

Kesätyö sijoittuu joustavasti ajalle 1.5.-31.8.2021.

Haethan tehtävään 28.2.2021 mennessä laittamalla hakemuksen ja ansioluettelosi osoitteeseen susanna.kukkola(at)vitrulan.com.

VM Carpet: Matonleikkauskoneen käyttäjä

Haemme nyt VM Carpet Oy:lle oma-aloitteista

matonleikkauskoneen käyttäjää

Saatat olla hakemamme henkilö, jos osaat käyttää tietokonetta ja pystyt oppimaan tietokoneavusteisen leikkauskoneen käytön. Työ sisältää myös trukilla ajoa ja katsomme aiemman kokemuksen eduksi. Työ on kokopäiväistä kaksivuorotyötä. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Edellytämme sinulta

  • Soveltuvuutta fyysiseen työskentelyyn
  • Vähintään kohtalaisia tietotekniikan taitoja
  • Valmiutta 2-vuorotyöhön
  • Reipasta ja aktiivista työskentelyotetta
  • Tarkkuutta työssä ja halua kehittyä ammatillisesti

Tarjoamme sinulle

  • Laadukkaan perehdytyksen työtehtäviin
  • Mukavat kollegat sekä hyvät työvälineet
  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät
  • Mahdollisuuden kartuttaa ammattitaitoasi

Lisätietoja ja hakemukset tj Harri Viita-aho, p. 040 759 3428, s-posti harri.viita-aho@vm-carpet.fi.

Työpaikan osoite: Karvalantie 79, 62630 KARVALA
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Työaika: 2-vuorotyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta

Katso lisää: https://www.vm-carpet.fi/