Suomalainen käyttää tekstiileihin ja muotiin 989 euroa vuodessa – suomibrändien osuus vain 14 prosenttia

Ole suomalaisen muodin tosiystävä – Finn Fashion Friday tuo valoa kansalle 33 brändin voimin

Tuore raportti: Dataekosysteemin rakentuminen voi tuoda lisäarvoa digitaaliselle tuotepassille ja sitä kautta yrityksille

Tekstiilin ja muodin kasvusopimuksen toimeenpano on käynnistynyt – ensimmäiset hankkeet jo vauhdissa

Yrityskysely: Suomalaiset tekstiili- ja muotiyritykset omaksuneet digitaaliset teknologiat hyvin suhteessa eurooppalaisiin

Tule mukaan vaikuttamaan: Haku vaikuttajaryhmiin vuodelle 2025 on nyt auki!

PROCODE DRESS -brändin takana on suunnittelija, ja robotti

Vaatteella vaikutus – miten Suomen maakuvaa laajennetaan pukeutumalla?

Kohti tekstiili- ja muotialan TES-neuvotteluita